Vain teksti
|
Teksti ja kuvat
VAGarena.fi
Automerkit ja -mallit => Seat => Exeo (08-) => Aiheen aloitti: Korka55 - 30.07.16 - klo:21:37
Otsikko:
Exeo 2010
Kirjoitti:
Korka55
-
30.07.16 - klo:21:37
Onko millainen homma ottaa etupuskuri irti.
Mulla on tuossa omassa 2010 mallissa kääntyvät xenon valot ja ajattelin jos vaihtais 2012 eli uudemman mallin xenon / led umpiot onko mitään mieltä pitääkö paljon liittimiä muuttaa noihin päivän valoihin.
Vain teksti
|
Teksti ja kuvat