VAGarena.fi

Tekniikka => Elektroniikka => Hifi ja multimedia => Aiheen aloitti: Ozzy - 20.07.16 - klo:22:51

Otsikko: RCD200 irroitusliuskojen irroitus?
Kirjoitti: Ozzy - 20.07.16 - klo:22:51
Pitihän vähän "huoltaa" hanuria, ja sitä varten tarvitsin irrottaa laitteen. Tähän tarkoitukseen olin hankkinut jo ajat sitten irroitusliuskat.

Laite lähti hyvin irti keskikonsolista, mutta irrotusliuskat eivät yhtä lukuun ottamatta enää laitteesta.

Mikähän neuvoksi?