VAGarena.fi

Tekniikka => Elektroniikka => Hifi ja multimedia => Aiheen aloitti: vwgolf7 - 15.07.16 - klo:13:36

Otsikko: Lossless-formaatit ja Discover Media (Passat b8)
Kirjoitti: vwgolf7 - 15.07.16 - klo:13:36
Olen yrittänyt löytää tietoa tästä, mutta vaikeaa tuntuu olevan. Eli, onko kellään tietoa/kokemusta toimiiko uuden Passatin Travel-paketin mukana tulevassa soittimessa (Discover Media?) muistikortille tallennetut lossless-formaatin (ALAC, FLAC) musiikkitiedostot? Syksyllä olisi tulossa uusi Passat Travel-paketilla ja Dynaudiolla ajoon, ja kiinnostaisi jo tässä vaiheessa tietää miten saan musiikkikirjastoni (joka on pääosin ALAC-muodossa) parhaiten soimaan autossa.