Olen yrittänyt löytää tietoa tästä, mutta vaikeaa tuntuu olevan. Eli, onko kellään tietoa/kokemusta toimiiko uuden Passatin Travel-paketin mukana tulevassa soittimessa (Discover Media?) muistikortille tallennetut lossless-formaatin (ALAC, FLAC) musiikkitiedostot? Syksyllä olisi tulossa uusi Passat Travel-paketilla ja Dynaudiolla ajoon, ja kiinnostaisi jo tässä vaiheessa tietää miten saan musiikkikirjastoni (joka on pääosin ALAC-muodossa) parhaiten soimaan autossa.