eli tuli hiukan laitettua lisävoimmaa Yeti(2012) Columbuksen(2015) perään.
tuo kaapeli nappaa kaiutinpiuhat vahvariin(5-kanava) kierrättää sitten takaisin soittimelle.
Ihan muheat äänet noilla saa, mitä nyt Yetin kontti on nyt täynnä tavaraa :)
Ei tarvinnut mitään koodailuja, eikä herjaillut mistään.
Vahvistimen asennuskaapeli Quadlock
http://www.audiohellman.fi/ah/quadlock-vahvistimen-asennuskaapeli (http://www.audiohellman.fi/ah/quadlock-vahvistimen-asennuskaapeli)
Hertz HCP5D 5-kanavainen vahvistin
http://www.autostudio.fi/hertz-hcp5d-5-kanavainen-vahvistin.html (http://www.autostudio.fi/hertz-hcp5d-5-kanavainen-vahvistin.html)
Hertz EBXF25.5 koteloitu 10 subwoofer
http://www.autostudio.fi/autoon/subwooferit-1/koteloidut-passiiviset/hertz-ebxf25-5-koteloitu-10-subwoofer.html (http://www.autostudio.fi/autoon/subwooferit-1/koteloidut-passiiviset/hertz-ebxf25-5-koteloitu-10-subwoofer.html)
Miten tuo pelkän vahvistimen lisääminen on muuttanut alkuperäiskaiuttimien ääntä, oletko saanut millaista tuntumaa?