Moi.
Onko kokemuksia / vinkkejä / ohjeita otsikon mukaisen Superbin etupuskurin ja umpion irroituksesta? Tarvisi todennäköisesti vaihtaa xenonin sytkä, AFS:n ohjain tai molemmat eikä se taida kovinkaan helposti onnistua ilman koko umpion irroitusta.
-H