VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Skoda => Superb II (08-15) => Aiheen aloitti: Hautalahti - 28.06.16 - klo:19:55

Otsikko: Superb II vm2009 etupuskurin + umpion irroitus?
Kirjoitti: Hautalahti - 28.06.16 - klo:19:55
Moi.

Onko kokemuksia / vinkkejä / ohjeita otsikon mukaisen Superbin etupuskurin ja umpion irroituksesta? Tarvisi todennäköisesti vaihtaa xenonin sytkä, AFS:n ohjain tai molemmat eikä se taida kovinkaan helposti onnistua ilman koko umpion irroitusta.

-H