Eilen Audi herjasi öljynpaineesta. Rupesin asiaa heti selvittämään katsomalla öljyt ja mahdolliset vuodot mutta kaikki oli ok. Moottori ei pidä mintään poikkeavaa meteliä mutta kun nostaa kierroksia niin auto laskee itse niitä alaspäin ja lopulta kone sammuu. Kaveri veikkasi anturivikaa joten vaihdoin sen mutta ei auttanut. Huomenna ajattelin irroittaa venttiilikopan ja varmistaa että öljy tulee ylös asti. Tietokone ei tallenna mitään vikakoodia. :-\
Onko kellään mitään muuta ideaa tai kokemusta?
Kannattaisiko mitata öljynpaineet,näissä on ollut öljypumppuvikoja paljon uudenpinakin....
https://www.youtube.com/watch?v=xHa5TPFNc2M (https://www.youtube.com/watch?v=xHa5TPFNc2M)
Bkd koneesa ei ole tasapainomoduulia. Pomminvarma 1.9 pumppu. Anturille veikkaus..
Anturi näköjää vaihetttu... johtosarjavika? Mittaa toki paineet.
Joo jossakin olis mitattava. Mistähän ton johtosarjan sais?
Johtosarja on korjaushommia. Ei kannata edes uutta harkita.