VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Audi => A3 8P (03–) => Aiheen aloitti: __Kille_ - 21.05.16 - klo:13:29

Otsikko: Audi A3 -06 2.0 TDI BKD Öljynpainevalo?
Kirjoitti: __Kille_ - 21.05.16 - klo:13:29
Eilen Audi herjasi öljynpaineesta. Rupesin asiaa heti selvittämään katsomalla öljyt ja mahdolliset vuodot mutta kaikki oli ok. Moottori ei pidä mintään poikkeavaa meteliä mutta kun nostaa kierroksia niin auto laskee itse niitä alaspäin ja lopulta kone sammuu. Kaveri veikkasi anturivikaa joten vaihdoin sen mutta ei auttanut. Huomenna ajattelin irroittaa venttiilikopan ja  varmistaa että öljy tulee ylös asti. Tietokone ei tallenna mitään vikakoodia. :-\

Onko kellään mitään muuta ideaa tai kokemusta?
Otsikko: Vs: Audi A3 -06 2.0 TDI BKD Öljynpainevalo?
Kirjoitti: pela - 21.05.16 - klo:14:16
Kannattaisiko mitata öljynpaineet,näissä on ollut öljypumppuvikoja paljon uudenpinakin....

https://www.youtube.com/watch?v=xHa5TPFNc2M (https://www.youtube.com/watch?v=xHa5TPFNc2M)
Otsikko: Vs: Audi A3 -06 2.0 TDI BKD Öljynpainevalo?
Kirjoitti: tarzi - 21.05.16 - klo:15:44
Bkd koneesa ei ole tasapainomoduulia. Pomminvarma 1.9 pumppu. Anturille veikkaus..
Otsikko: Vs: Audi A3 -06 2.0 TDI BKD Öljynpainevalo?
Kirjoitti: tarzi - 21.05.16 - klo:16:37
Anturi näköjää vaihetttu... johtosarjavika? Mittaa toki paineet.
Otsikko: Vs: Audi A3 -06 2.0 TDI BKD Öljynpainevalo?
Kirjoitti: __Kille_ - 21.05.16 - klo:16:57
Joo jossakin olis mitattava. Mistähän ton johtosarjan sais?
Otsikko: Vs: Audi A3 -06 2.0 TDI BKD Öljynpainevalo?
Kirjoitti: tarzi - 21.05.16 - klo:17:18
Johtosarja on korjaushommia. Ei kannata edes uutta harkita.