Vain teksti
|
Teksti ja kuvat
VAGarena.fi
Tekniikka => Moottori ja voimansiirto => Aiheen aloitti: Trackpad - 20.05.16 - klo:22:17
Otsikko:
VWR R600 intake kokemuksia kellään
Kirjoitti:
Trackpad
-
20.05.16 - klo:22:17
Otsikon mukainen kitti, joka käy niin Golf GTI, R, Skoda octavia vRS ja Seat Leon Cupraan. Kellään kokemuksia? Jos ei VWR R600 niin jostain muusta intake kitistä?
Vain teksti
|
Teksti ja kuvat