VAGarena.fi

Tekniikka => Moottori ja voimansiirto => Aiheen aloitti: Trackpad - 20.05.16 - klo:22:17

Otsikko: VWR R600 intake kokemuksia kellään
Kirjoitti: Trackpad - 20.05.16 - klo:22:17
Otsikon mukainen kitti, joka käy niin Golf GTI, R, Skoda octavia vRS ja Seat Leon Cupraan. Kellään kokemuksia? Jos ei VWR R600 niin jostain muusta intake kitistä?