Hei kanssa toverit onko jollakin ollut samanlaisia oireita, itsellä alkaa nyppiä kun vikaa ei löydy eikä vikakoodit näytä mitään. Epäilty vain dpf polttotilaa että nykyisee silloin, mihin ite en usko. Tai arvuutella että egr vois vaihtaa, mutta kappas kappas töineen oli vaihto 990â,¬. Ei tekis mieli lähteä tolle arvalla kokeilemaan missä löytyy vika. Itseä kiinnostaisi kokeilla puhdistaa egr, mutta onko mahdollista..? Tai tarkistaa tuo ilmamassamittari. Nykyinen tapahtuu omasta mielestä yleensä kun kone kylmä ja nykyinen ei tapahdu aina kylmänä, vaan silloin tällöin.. yleensä 1 vaihteella ihan vähän, mutta sitten 2 vaihteella kierrokset jossain lähellä 2000rpm nii tulee enemmän, joskus tosi paljon ja joskus ihan muutama.. kone tyyppi taisi olla cffb kiitos jos joku voisi jeesata.