VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Audi => A3 8P (03–) => Aiheen aloitti: juakola - 30.03.16 - klo:18:43

Otsikko: A3 2010 MMI muistikortit
Kirjoitti: juakola - 30.03.16 - klo:18:43
Moi,

Osaisiko joku täältä kertoa, minkä tyyppiset kortit passaavat kyseiseen malliin? Olen erinäisiltä foorumeilta saanut vähän ristiriitaista tietoa, osalla toimii ainakin vanhemmissa pelkkä SD mutta uudemmissa toimii kuulemma myös SDHC. Ja jostain syystä auton mukana ei tullut MMI:n ohjekirjaa, vaan pelkästään sen perusradion ohjekirja.  >:( .

Kun ei tuommoisille muistikorteille ole muuten pahemmin tarvetta niin ei viitsisi turhaan ostaa isoa korttia vain todetakseen, ettei se pelitä...

Kiitos jo etukäteen. :)