pitääkö koko keula purkaa kun vaihtaa nokka-akselin ja paininkupit? a4 b6 1.9 tdi avf quattro
Eikös samalla vaivalla kannata vaihtaa jakohihna ja muut hilppeet? Noissahan tosiaan pitää keula laittaa huolto-asentoon jos jakohihnaa pitää vaihella niin olettaisin että ei tossa nokka-akselin vaihdossa ole mitään oikotietä.