VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Audi => A4 B6/B7 (01–07) => Aiheen aloitti: vilde - 08.03.16 - klo:17:40

Otsikko: nokka-akselin vaihto
Kirjoitti: vilde - 08.03.16 - klo:17:40
pitääkö koko keula purkaa kun vaihtaa nokka-akselin ja paininkupit? a4 b6 1.9 tdi avf quattro
Otsikko: Vs: nokka-akselin vaihto
Kirjoitti: Jomppana - 10.03.16 - klo:11:43
Eikös samalla vaivalla kannata vaihtaa jakohihna ja muut hilppeet? Noissahan tosiaan pitää keula laittaa huolto-asentoon jos jakohihnaa pitää vaihella niin olettaisin että ei tossa nokka-akselin vaihdossa ole mitään oikotietä.