...
Siirsin viestit omaksi aiheekseen, tästä voit tehdä oman autosi esittelyn - Kiviharju
[ylläpito on poistanut liitteen]
tässä vielä kuvia..
[ylläpito on poistanut liitteen]
ja vielä..
[ylläpito on poistanut liitteen]
Nätti peli sulla ;)
Hyvännäköinen Golf sinulla.
Eihän tuo "Golf veneilee" -kuva ole Lövön lossilta?
:) se on tiellä numero 438, vekaransalmenlossi. Mahtavat maisemat, suosittelen ajamaan kyseisen tien ;D Ajettiin toukokuussa lomareissulla, sattupa ne helteet just silloin :)