VAGarena.fi

Galleria => Autotalli => Volkswagen => Aiheen aloitti: jartsa - 17.10.10 - klo:20:47

Otsikko: Golf VI 1.8TSI DSG
Kirjoitti: jartsa - 17.10.10 - klo:20:47
...

Siirsin viestit omaksi aiheekseen, tästä voit tehdä oman autosi esittelyn - Kiviharju

[ylläpito on poistanut liitteen]
Otsikko: Vs: Golf VI 1.8TSI DSG
Kirjoitti: jartsa - 17.10.10 - klo:20:53
tässä vielä kuvia..

[ylläpito on poistanut liitteen]
Otsikko: Vs: Golf VI 1.8TSI DSG
Kirjoitti: jartsa - 17.10.10 - klo:20:54
ja vielä..

[ylläpito on poistanut liitteen]
Otsikko: Vs: Golf VI 1.8TSI DSG
Kirjoitti: vehkis1983 - 18.10.10 - klo:19:58
Nätti peli sulla  ;)
Otsikko: Vs: Golf VI 1.8TSI DSG
Kirjoitti: Tikka - 18.10.10 - klo:20:09
Hyvännäköinen Golf sinulla.
Otsikko: Vs: Golf VI 1.8TSI DSG
Kirjoitti: Loungeliner - 18.10.10 - klo:20:23
Eihän tuo "Golf veneilee" -kuva ole Lövön lossilta?
Otsikko: Vs: Golf VI 1.8TSI DSG
Kirjoitti: jartsa - 20.10.10 - klo:10:14
 :) se on tiellä numero 438, vekaransalmenlossi. Mahtavat maisemat, suosittelen ajamaan kyseisen tien  ;D  Ajettiin toukokuussa lomareissulla, sattupa ne helteet just silloin  :)