VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat B8 (14-23) => Aiheen aloitti: tiksa - 19.02.16 - klo:10:30

Otsikko: Takaisinkutsukampanja 97BP - keskusjohdinsarjan tarkastus
Kirjoitti: tiksa - 19.02.16 - klo:10:30
Kutsukirjeitä todennäköisesti tulossa...

Trafin sivuilta:

KampanjaKoodi:97BP
EY-hyväksyntänumero:e1*2001/116*0307
Merkki:Volkswagen
Malli:Passat
Vikakohde:Liittimen tarkastus
Tietyllä aikavälillä valmistetuissa Passat-malleissa moottori sekä ohjaus- ja jarrutehostus saattavat lakata toimimasta keskuselektroniikan varokerasian puutteellisesti lukittuneen pistokkeen (T2a) vuoksi. Lisäksi jotkin sähkölaitteet, kuten mittaristo, voivat lakata toimimasta. Kampanjatyönä varmistetaan em. liittimen lukitus.
Valmistenumeroväli:
Muu kohdeajoneuvojen määritys:
Kampanjaan kuuluvien ajoneuvojen lukumäärä: 3562
Kampanjan aloitus pvm:18.02.16
Kampanjan valmistumis pvm: 
Kampanjaa hoitava yritys
Yritys: VV-Auto Group Oy


Otsikko: Vs: Takaisinkutsukampanja 97BP - keskusjohdinsarjan tarkastus
Kirjoitti: Passaatti - 19.02.16 - klo:13:13
Näytti olevan omankin auton kohdalla merkintä ko. laadunparannuskampanjasta oma.vv-auto.fi (http://oma.vv-auto.fi) -palvelussa
Otsikko: Vs: Takaisinkutsukampanja 97BP - keskusjohdinsarjan tarkastus
Kirjoitti: Wilzu - 19.02.16 - klo:15:26
Kun nyt sai aikaiseksi rekisteröityä tuohon VV-Auton palveluun, niin sieltäpä tuo löytyi itseltäkin. Saapahan hoidettua molemmat takaisinkutsut kerralla, kun edellisestäkin saapui tieto kirjeitse vasta pari päivää sitten.

Hieno palvelu kyllä. En edes muistanut, että jouduin käyttämään auton takuukorjauksessa jo 3600 kilometriä ajettuna. Tähän mennessä "muu palvelu"-käyntejä on siis jo viisi ja lisää on tulossa!
Otsikko: Vs: Takaisinkutsukampanja 97BP - keskusjohdinsarjan tarkastus
Kirjoitti: hauki12 - 26.02.16 - klo:15:13
Kirje saapui tänään.
Otsikko: Vs: Takaisinkutsukampanja 97BP - keskusjohdinsarjan tarkastus
Kirjoitti: VW-Variantti - 27.02.16 - klo:23:21
Samoin, kirje saapui 26.2.16
Otsikko: Vs: Takaisinkutsukampanja 97BP - keskusjohdinsarjan tarkastus
Kirjoitti: Tonttu66 - 02.03.16 - klo:14:25
Tänään käyty pikahuollossa, jossa kiinnitettiin uusi ajovalopesimen kansi (osa tilattu jo aiemmin). Samalla tarkistavat keskusjohdinsarjan, oli sokka kuulemma paikoillaan.
Otsikko: Vs: Takaisinkutsukampanja 97BP - keskusjohdinsarjan tarkastus
Kirjoitti: joukose - 03.03.16 - klo:17:54
Huomenna tarkastetaan onko sokka irti vai paikallaan.
Otsikko: Vs: Takaisinkutsukampanja 97BP - keskusjohdinsarjan tarkastus
Kirjoitti: Erkkilae - 04.03.16 - klo:09:26
Lainaus käyttäjältä: Tonttu66 - 02.03.16 - klo:14:25
Tänään käyty pikahuollossa, jossa kiinnitettiin uusi ajovalopesimen kansi (osa tilattu jo aiemmin). Samalla tarkistavat keskusjohdinsarjan, oli sokka kuulemma paikoillaan.

Kummalta puolelta sulla se lähti? Onkohan näitä hävinnyt useammaltakin?
Otsikko: Vs: Takaisinkutsukampanja 97BP - keskusjohdinsarjan tarkastus
Kirjoitti: Tonttu66 - 04.03.16 - klo:12:03
Lainaus käyttäjältä: Erkkilae - 04.03.16 - klo:09:26
Kummalta puolelta sulla se lähti? Onkohan näitä hävinnyt useammaltakin?

Multa irtosi vasemmalta puolelta. Huomasin sen aika pian pesun jälkeen, joten saattaa olla, että autonpesijä oli koskenut siihen tms., tai sitten vaan sattumaa. Joka tapauksessa VV Auto sanoi, että tämä menee takuuseen, niin siitä ei tullut kustannuksia. Osahan ja asennustyö ei ole kallis, mutta maalaaminen korinväriseksi varmaan kustantaisi jotain.
Otsikko: Vs: Takaisinkutsukampanja 97BP - keskusjohdinsarjan tarkastus
Kirjoitti: Oasunmaa - 08.03.16 - klo:22:25
Käytin auton eilen huollossa, jossa tarkistettiin mm. kyseinen johdin sarja. Missä se sijaitsee?
Tuulilasin ja konepellin välinen suojamuovi oli meinaan hajonnut huollossa. Tein reklamaation tänään kun havaitsin vian.
Otsikko: Vs: Takaisinkutsukampanja 97BP - keskusjohdinsarjan tarkastus
Kirjoitti: tarzi - 08.03.16 - klo:23:09
Kytkinpolkimen kohdilla auton sisällä on tuo liitos.