VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Crafter => Aiheen aloitti: Leader dog - 15.01.16 - klo:17:09

Otsikko: ASR
Kirjoitti: Leader dog - 15.01.16 - klo:17:09
Välillä on tullut ihmeteltyä ajoittaista kaasuun vastaamattomuutta kaikilla nopeuksilla nyt talvella....hitto kun nappaa ASR:n pois ja kolmio syttyy mittaristoon niin taas maantie maistuu. Sutimisenestolla näkyy olevan suuri vaikutus käytettävissä oleviin voimavaroihin esim. ohitettaessa.