Välillä on tullut ihmeteltyä ajoittaista kaasuun vastaamattomuutta kaikilla nopeuksilla nyt talvella....hitto kun nappaa ASR:n pois ja kolmio syttyy mittaristoon niin taas maantie maistuu. Sutimisenestolla näkyy olevan suuri vaikutus käytettävissä oleviin voimavaroihin esim. ohitettaessa.