Starttailin tuossa joulunpyhien jälkeen Passattia (1,8T vm2000) pihasta, mutta kuinkas kävikään. Ekalla kerralla käynnistys oli tosi laiskaa ja muutaman sekunnin jälkeen kuului omituinen posaus ja sen jälkeen loppui käynnistysäänet. Nyt startatessa kuuluu vain surinaa. Missäköhän vika?
Oliskohan ihan vaan akku loppu ::)?
Tai bendixi ei lyö päälle ja tartti vain surisee eli pyörii "tyhjää"?