VAGarena.fi

Tekniikka => Moottori ja voimansiirto => Aiheen aloitti: Asu - 30.12.15 - klo:17:30

Otsikko: Passat ei käynnisty
Kirjoitti: Asu - 30.12.15 - klo:17:30
Starttailin tuossa joulunpyhien jälkeen Passattia (1,8T vm2000) pihasta, mutta kuinkas kävikään. Ekalla kerralla käynnistys oli tosi laiskaa ja muutaman sekunnin jälkeen kuului omituinen posaus ja sen jälkeen loppui käynnistysäänet. Nyt startatessa kuuluu vain surinaa. Missäköhän vika?
Otsikko: Vs: Passat ei käynnisty
Kirjoitti: Popovice - 30.12.15 - klo:18:25
Oliskohan ihan vaan akku loppu ::)?
Otsikko: Vs: Passat ei käynnisty
Kirjoitti: Eka Golf - 30.12.15 - klo:23:57
Tai bendixi ei lyö päälle ja tartti vain surisee eli pyörii "tyhjää"?