VAGarena.fi

Tekniikka => Moottori ja voimansiirto => Aiheen aloitti: maketsu83 - 29.12.15 - klo:10:12

Otsikko: aux heating
Kirjoitti: maketsu83 - 29.12.15 - klo:10:12
Hei!
Rupesin kyselemään tuosta audi q7 mmi:n valikosta löytyvästä aux heating kohdasta että onko tuo oltava päällä jos ajastaa auton vaikka aamulla lämpeäväksi vai onko tuo että eber lähtee heti päälle. Eikö tuossa ole erikseen sähkövastus joka löytyy valikon alimmaisena. Mitenhän nuo säädöt pitää oikein olla että lämmittää kunnolla ajastuksella? Lämmönsäätimet/puhallus. Autom vai manuaali päällä.