moro mitenkä tiguaniin vaihdetaan pakkivalon polttimo.
Ei vaihdu ihan käden käänteessä. Puskuri on otettava irti jotta valaisimen kiinnitysruuvin voi irrottaa.
Muistaakseni koko valaisin pitää vaihtaa, tai poltin ei ole helposti vaihdettavissa.
Oliskohan kenelläkään ohjeita puskurin irroittamiseen.mitkähän polttimot siellä on. tarkotus olisi ledittää ne
Se musta alaosa lähtee kun avaa parit ruuvit pyöräkoteloista sekä alta muutama kiinnitys. Sitten vain varovaista nitkutusta mielellään lämpimässä, niin musta osa irtoaa kiinnikkeistä. Jollain muovimeisselillä voi avittaa.
Kun omaani laitoin vetokoukkua, niin mitään irrotusohjetta ei silloin ollut käytettävissä, niin vain lähti ehjänä.
Lampun oem numero on 5N0941071 vasemmalle.
Mielestäni ei maksa vaivaa... minulla on ollut tuo lamppu muutaman vuoden odottamassa vaihtoa. Valo palaa, mutta umpiossa on kosteutta.