VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat 3B/3BG (96 - 05) => Aiheen aloitti: TJ1655TK - 22.10.15 - klo:13:55

Otsikko: Passat 3B -99 Virta-avaimen koodaus.
Kirjoitti: TJ1655TK - 22.10.15 - klo:13:55
Löytyykö ketään kuka saa koodattua uuden avaimen virtalukkoon, vai onko marmoritiski ainut kun ei ole mitään avain koodeja ? Auto Klaukkalassa.
Otsikko: Vs: Passat 3B -99 Virta-avaimen koodaus.
Kirjoitti: Jultsu - 22.10.15 - klo:17:04
Vaatii täysversion VCDS-ohjelmasta ja mahdollisesti myös muitakin ohjelmia/kaapeleita. Tämän foorumin VCDS-avustajien ketjuun voi mennä kyselemään. Onnistuu kyllä kotikonstein.
Otsikko: Vs: Passat 3B -99 Virta-avaimen koodaus.
Kirjoitti: jrinnes - 22.10.15 - klo:20:25
Ei taida ajoneston ja avaimen parittaminen onnistua VCDS:llä ilman sitä PIN-koodia, vaan vaatii VAG-tacho- nimisen ohjelman.
Mutta jos aloittajalla on entinen avain tallessa, niin helpoimmalla pääset kun kaivat sen ajonestosirun siitä vanhasta avaimesta ja siirrät sen siihen uuteen avaimeen.
Otsikko: Vs: Passat 3B -99 Virta-avaimen koodaus.
Kirjoitti: Jultsu - 22.10.15 - klo:20:52
Onko autossa vara-avainta vai ainukainen hukkunut ja uusi pitäisi nyt parittaa? Onko avainosa jo jyrsitty virtalukkoon sopivaksi? Pitäisikö siis avunantajan tulla luokse vai pääsetkö ajamaan? (Tampereella pystyisin itse auttamaan, löytyy molemmat softat.)
Otsikko: Vs: Passat 3B -99 Virta-avaimen koodaus.
Kirjoitti: TJ1655TK - 23.10.15 - klo:10:09
Vanha siru tallessa mutta ei myöskään toimi. Ajonesto päällä. Eikä ole avain koodeja. Ainut avain rikki, uusi jyrsitty ja valmis paitsi vaatii koodauksen. Ei voi ajaa.k
Otsikko: Vs: Passat 3B -99 Virta-avaimen koodaus.
Kirjoitti: Eka Golf - 23.10.15 - klo:23:20
Paikallinen Abloy-liike koodasi muinoin Voortiin -99 ja kustansi avain + koodaus jotain 30â,¬.  8)
Kait onnistuu Volkkariinkin?  8)