VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Tiguan (07-17) => Aiheen aloitti: Stahlwille - 16.10.15 - klo:10:55

Otsikko: PÄÄSTÖHUIJAUS
Kirjoitti: Stahlwille - 16.10.15 - klo:10:55
Onko tietoa veljillä koskeeko mitä Tigun versioita / vuosimalleja?  8)
Otsikko: Vs: PÄÄSTÖHUIJAUS
Kirjoitti: mixout - 16.10.15 - klo:10:59
Sieltä kokeilemaan onnea.

http://www.vv-auto.fi/dieselcarcheck/volkswagen/volkswagen.asp (http://www.vv-auto.fi/dieselcarcheck/volkswagen/volkswagen.asp)
Otsikko: Vs: PÄÄSTÖHUIJAUS
Kirjoitti: Stahlwille - 16.10.15 - klo:17:59
Jokos on ilmaantunu ohjelmistopäivittäjiä joka saa arvot takaisin?
Otsikko: Vs: PÄÄSTÖHUIJAUS
Kirjoitti: TAG - 18.10.15 - klo:21:10
Itsellä facelift 2012 mallinen (rekisteröity 2011 loppuvuodesta) TDI 2.0/140hv + DSG-7.
Kirje tuli 4 pv sitten. Eli kuuluu "korjattaviin"
Otsikko: Vs: PÄÄSTÖHUIJAUS
Kirjoitti: Jultsu - 18.10.15 - klo:21:22
Lainaus käyttäjältä: Stahlwille - 16.10.15 - klo:17:59
Jokos on ilmaantunu ohjelmistopäivittäjiä joka saa arvot takaisin?

Mene mille tahansa ECU:n ohjelmointeja suorittavalle firmalle autosi kanssa ja ne imuroi nykyisen softan talteen. Voivat palauttaa sen "korjauksen" jälkeen takaisin ja samaan rahaan myös terästää sitä.