Onko tietoa veljillä koskeeko mitä Tigun versioita / vuosimalleja? 8)
Sieltä kokeilemaan onnea.
http://www.vv-auto.fi/dieselcarcheck/volkswagen/volkswagen.asp (http://www.vv-auto.fi/dieselcarcheck/volkswagen/volkswagen.asp)
Jokos on ilmaantunu ohjelmistopäivittäjiä joka saa arvot takaisin?
Itsellä facelift 2012 mallinen (rekisteröity 2011 loppuvuodesta) TDI 2.0/140hv + DSG-7.
Kirje tuli 4 pv sitten. Eli kuuluu "korjattaviin"
Lainaus käyttäjältä: Stahlwille - 16.10.15 - klo:17:59
Jokos on ilmaantunu ohjelmistopäivittäjiä joka saa arvot takaisin?
Mene mille tahansa ECU:n ohjelmointeja suorittavalle firmalle autosi kanssa ja ne imuroi nykyisen softan talteen. Voivat palauttaa sen "korjauksen" jälkeen takaisin ja samaan rahaan myös terästää sitä.