VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat B8 (14-23) => Aiheen aloitti: deek - 07.10.15 - klo:18:56

Otsikko: Uudet Lumia puhelimet, bluetooth pätkii
Kirjoitti: deek - 07.10.15 - klo:18:56
Tervehdys,

Uusilla Lumia puhelimilla(735 ja 920) näyttää olevan ongelmia helmikuussa toimitetun Passatin Discover Pron kanssa. Audio toimii sisäänpäin hienosti mutta juttelukaveri kuulee vain pätkittäin n. joka toisen tai kolmannen sanan.

Onko muilla tullut vastaavaa ongelmaa vastaa?

Aiemmalla Lumia 520 puhelimella toimii hyvin.
Otsikko: Vs: Uudet Lumia puhelimet, bluetooth pätkii
Kirjoitti: MMV - 07.10.15 - klo:19:35
Lumia 920 on kyllä ikivanha vai tarkoitatko Lumia 930:aa (joka sekin on jo lopetettu malli)? Minulla on Lumia 930 ja mitään ongelmaa ei ole. Vaimolla Golfin BT:ssä kiinni Lumia 925 ja sekin toimii moitteetta.
Otsikko: Vs: Uudet Lumia puhelimet, bluetooth pätkii
Kirjoitti: deek - 07.10.15 - klo:21:38
Hyvä huomio, 930 siis on kyseessä täälläkin.

Minkä ikäinen autosi on?
Kysyn koska tuotantoviikosta 22/15 eteenpäin on ilmeisesti uudenmalliset discover pro mankat Passateissa ja tämäkin ongelma voinut korjaantua siinä samalla.
Minulla siis ennen viikkoa 22 tehty kaara.

-Olli
Otsikko: Vs: Uudet Lumia puhelimet, bluetooth pätkii
Kirjoitti: Samuli M. - 23.02.16 - klo:14:06
Ittellä pätkii LG G3:sen kans toi BT. Että oliskohan ennemminkin auton päässä vika, mikki-vika?
Juurikin samat oireet kuin aloitus viestissa kuvailtu, discover pro ja 2015 vuoden alun Passatti.

Onko joku käyttänyt takuuhuollossa ja tullu kuntoon?
Otsikko: Vs: Uudet Lumia puhelimet, bluetooth pätkii
Kirjoitti: VW-Variantti - 27.02.16 - klo:23:19
Lumia 930 toimii hyvin. Auto saatu/luovutettu 15.10.2015
Otsikko: Vs: Uudet Lumia puhelimet, bluetooth pätkii
Kirjoitti: vasara - 28.02.16 - klo:01:34
Bluetoot pätkintä vähenee kun sen laittaa päälle ;) .. trolli... eikö ylläpito voisi poistaa tälläiset yksitäistä tuotetta haukiuvat viestit, joilla ei kutenkaan ole mitään todistusaineistoa tuokseen?
Otsikko: Vs: Uudet Lumia puhelimet, bluetooth pätkii
Kirjoitti: johansa - 28.02.16 - klo:09:37
Lainaus käyttäjältä: deek - 07.10.15 - klo:18:56
Tervehdys,

Uusilla Lumia puhelimilla(735 ja 920) näyttää olevan ongelmia helmikuussa toimitetun Passatin Discover Pron kanssa. Audio toimii sisäänpäin hienosti mutta juttelukaveri kuulee vain pätkittäin n. joka toisen tai kolmannen sanan.

Onko muilla tullut vastaavaa ongelmaa vastaa?

Aiemmalla Lumia 520 puhelimella toimii hyvin.

Mulla on Lumia 735. Sain uuden TT:n alle tammikuun alussa. Oli samat oireet, itse kuulin hyvin mutta vastapuoli ei. Softapäivityksellä tuli kuntoon Audi Center Airportissa.
Otsikko: Vs: Uudet Lumia puhelimet, bluetooth pätkii
Kirjoitti: Samuli M. - 29.02.16 - klo:19:15
Ton softapäivityksen voi tehdä helposti ittekkin, jos haluaa. Puhelin/BT päivityspaketti löytyy saksan volkkarin sivuilta... http://webspecial.volkswagen.de/infotainment/de/de/manuals.html (http://webspecial.volkswagen.de/infotainment/de/de/manuals.html)
Tyhjälle SD-kortille  päivityspaketti ja sitten vaan kortti auton SD-lukijaan. Valikoista software update. Aikaa päivitykseen menee about kaks minuuttia.

Omat systeemit tuli ainakin tolla kuntoon.
Otsikko: Vs: Uudet Lumia puhelimet, bluetooth pätkii
Kirjoitti: heller - 10.03.16 - klo:09:32
Täältä kans ääni ongelmalle.

Lumia 925 ja lumia 930 sama ongelma. Ongelma on auton ja korvanapin kanssa.
Eli välillä ääni on pätkivää. Jos ei windows 10 korjaa tätä niin voi olla viimeinen lumia :(
Otsikko: Vs: Uudet Lumia puhelimet, bluetooth pätkii
Kirjoitti: JTorakka - 28.04.16 - klo:18:10
Käytin tänään oman Golf Variantin (vm.2014) Volkswagen Centerissä saman puheluiden pätkimisongelman vuoksi. Päivittivät softan ja kovasti huoltomies kehui soittaessaan, että "kuntoon tuli". Ensimmäinen puhelu (Lumia 950) tuon jälkeen aloitti pätkimisen noin 30s puhelun alkamisen jälkeen. Eli ei siis tullutkaan kuntoon. Samaa pätkimistä tapahtui myös vanhalla puhelimella (Lumia 930). Bluetoothilla musiikkia soitettaessa pätkimistä ei tapahdu.
Otsikko: Vs: Uudet Lumia puhelimet, bluetooth pätkii
Kirjoitti: mattinen - 28.04.16 - klo:18:43
Tämä ei valitettavasti ole erityisen rakentava kommentti, ja vieläpä syntistä OT:ia, mutta uteliaisuus heräsi noiden lumioiden suhteen. Joillakin sellainen voi olla työsuhdeluurina, mutta te, jotka olette sellaisen itse hankkineet, miten olette lumiaan päätyneet? Minulla on nimittäin sellainen käsitys, että ne ovat jo jonkin aikaa olleet menneen talven lumioita  :D Onko niissä kuitenkin jotain sellaisia ominaisuuksia, joiden vuoksi lumia kannattaa valita androiden tai ompun sijasta?