Koeajoon pääsee yleensä päiväsaikaan ja taajama-aluelle..
Kokemukset Octavian xenoneista, riittääkö teho ja kantama?
Omaa kokemusta on mm. Golfin bi-xenoneista, joissa valokuvion leveys on ok, mutta kantamaa toivoisi kyllä paljon ajavalle lisää.
Surkeathan ne ovat. Tehdas kun on päättänyt jättää asentamatta apukaukovalot umpioon, vaikka siellä on paikatkin valmiina. Ksenoneiden edestä avautuva varjostin ei kovin kummoista lisäkantamaa lähivaloihin verrattuna anna. Onneksi homma on helppo korjata lisävaloilla, toki tyylikkäämpi ratkaisu olisi integroidut lisäpitkät.