Olisi eräs 2.0 audi (vm 2004) jolla 85tkm mittarissa ja täydellinen audin merkkihuollon huoltohistoria, mutta auto ollut paljon seisonnassa, koska omistaja asunut ulkomailla. Alla on trafista katsomani poistohistoria vakuutuksesta. Mitä olette mieltä, tuleeko jotain riskejä moisesta seisottamisesta joka pitäisi tiedostaa? Auto muuten kuin uusi ja koeajolla en huomannut ongelmia. Enpä sit tiedä miten pitkällä aikavälillä alkaa käyttäytymään kun aktiivinen ajo alkaisi.
Poistohistoria
Poiston syy
19.09.2014 - 06.04.2015
Tavallinen poisto
16.09.2013 - 26.05.2014
Tavallinen poisto
01.02.2013 - 24.05.2013
Tavallinen poisto
Lainaus käyttäjältä: arnoldi - 20.09.15 - klo:13:15
Olisi eräs 2.0 audi (vm 2004) jolla 85tkm mittarissa ja täydellinen audin merkkihuollon huoltohistoria, mutta auto ollut paljon seisonnassa, koska omistaja asunut ulkomailla. Alla on trafista katsomani poistohistoria vakuutuksesta. Mitä olette mieltä, tuleeko jotain riskejä moisesta seisottamisesta joka pitäisi tiedostaa? Auto muuten kuin uusi ja koeajolla en huomannut ongelmia. Enpä sit tiedä miten pitkällä aikavälillä alkaa käyttäytymään kun aktiivinen ajo alkaisi.
Poistohistoria
Poiston syy
19.09.2014 - 06.04.2015
Tavallinen poisto
16.09.2013 - 26.05.2014
Tavallinen poisto
01.02.2013 - 24.05.2013
Tavallinen poisto
Vai pitkään seisonut :). 10 vuotta alkaa olemaan pitkään seisonut. Tuolla ei mitään merkitystä. Osta pois jos hinta kohdallaan.
Hyväähän tuossa on että seisonnat on vaan talviseisontoja 3na talvena, välissä ajoa. Aika yleistä varmaankin.
Itselle ei tule mieleen muita mahdollisia vaaroja mieleen kuin ilmastoinnin tiivisteet (kylmäaineet voi karata) ja homehtuminen. Ilmastoinnin testaus on helppo, todeta vain että puhaltaa kylmää.
Homeen näkisi/haistaisi, paitsi jos teetetty puhdistus ja otsonointi.
Jos tuntuu ihan soivalta peliltä, kyllä minä ainakin tuollaisen uskaltaisin ostaa. Veikkaan että minun uusi passattinikin on tuollaisen talven mittaisen ajan varastossa seisonut käyttämättä ennenkuin sen ostin.
Lainaus käyttäjältä: Ishvan - 20.09.15 - klo:13:27
Vai pitkään seisonut :). 10 vuotta alkaa olemaan pitkään seisonut. Tuolla ei mitään merkitystä. Osta pois jos hinta kohdallaan.
:) Kyllähän tuo houkuttaisi.. toinen samanhintainen löytyy sit 95tkm ajettu saman kopan ja vm 3.2 DSG quattro.
Kyllä tuo 2.0 TDI DSG on luotettava käyttöauto, jossa on edulliset käyttökulut. Seisonta-ajoilla ei ole merkitystä. Suorita huollot vain ajallaan.
3.2 DSG Quattro on auto, jonka käyttökulut ovat arviolta vähintäin 50 % suuremmat. Tätä autoa en kutsuisi käyttöautoksi.
Lainaus käyttäjältä: Geoman - 20.09.15 - klo:13:53
Kyllä tuo 2.0 TDI DSG on luotettava käyttöauto, jossa on edulliset käyttökulut. Seisonta-ajoilla ei ole merkitystä. Suorita huollot vain ajallaan.
3.2 DSG Quattro on auto, jonka käyttökulut ovat arviolta vähintäin 50 % suuremmat. Tätä autoa en kutsuisi käyttöautoksi.
En kyllä myöskään 3.2:sta käyttöautoksi kutsuisi :) Se vaan houkuttaa nelikolla ja isolla koneellaan kun hinta ja kilsatkin samat. Mutta mutta... onhan niissä sitten se jakoketjujännitys olemassa milloin kajahtaa.