VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat B8 (14-23) => Aiheen aloitti: Tsibage - 10.09.15 - klo:13:34

Otsikko: Vakioalusta ja 18"
Kirjoitti: Tsibage - 10.09.15 - klo:13:34
Onko kombinaatiosta kokemuksia, vai meneekö hullun näköiseksi? Juuri hommattussa variantissa on 16":set kesänakit, jotka lähtee puhtaasti ulkonäkösyistä vaihtoon. Mutta onko se sitten 17" vai 18", niin sitä tässä pähkäilen
Otsikko: Vs: Vakioalusta ja 18"
Kirjoitti: VWVW - 11.09.15 - klo:07:44
Tuo on täysin mielipide kysymys, mutta omasta mielestäni 16" näyttää jotenkin väärältä koolta ja 18" taas "tuunatulta" joita nuoriso suosii ja 17" näyttää normaalilta. Itse tuota samaa pähkäilin, kun omaani tilasin ja kävin paikallisessa VW autossa erikokoja katsomassa, kun oli kaikki koot autojen alla nähtävissä. (Olin auton jo muuten päättänyt, niin varmaan VW:llä ihmettelivät, kun äijä on kiinnostunut vain renkaiden ja vanteiden koosta, eikä edes auton sisälle katsele). Päädyin 17".
Otsikko: Vs: Vakioalusta ja 18"
Kirjoitti: Tsibage - 11.09.15 - klo:09:45
Oliko se 18" vakioalustala? Meneekö sillä liian korkeaksi? Alla on nyt tosissaan 16" ja mun mielestä ne näyttää huonolta vitsiltä siinä pyörätilassa.
Otsikko: Vs: Vakioalusta ja 18"
Kirjoitti: Stenfors - 11.09.15 - klo:11:05
Olisko tuosta apua:
http://www.kayttoauto.fi/fi/ajoneuvot/ajoneuvo/NJX-598/volkswagen/passat/ (http://www.kayttoauto.fi/fi/ajoneuvot/ajoneuvo/NJX-598/volkswagen/passat/)

Esim. tuolla voi kokeilla vanteita 3D:nä erilaisilla madalluksilla:
http://www.wheelscompany.com/article/rims/car_selection_3D (http://www.wheelscompany.com/article/rims/car_selection_3D)
Otsikko: Vs: Vakioalusta ja 18"
Kirjoitti: Ocu_P - 11.09.15 - klo:17:49
Käyttöautosta linkitetty yksilö on biturboTDI ja siinä on aina DCC-alusta.
Otsikko: Vs: Vakioalusta ja 18"
Kirjoitti: VWVW - 11.09.15 - klo:19:54
Lainaus käyttäjältä: Tsibage - 11.09.15 - klo:09:45
Oliko se 18" vakioalustala? Meneekö sillä liian korkeaksi? Alla on nyt tosissaan 16" ja mun mielestä ne näyttää huonolta vitsiltä siinä pyörätilassa.
Ei ole alustoista tietoa, kun kaikki autot oli hallissa ja en niistä muuta kuin renkaita/vanteita katsellut. Itselläni on Sedan vakioalustalla ja Singapore 7J x 17 vanteet, Continental PremiumContact 5 215/55 R17 renkailla.
Otsikko: Vs: Vakioalusta ja 18"
Kirjoitti: buckethead - 12.09.15 - klo:10:04
(https://www.dropbox.com/s/n791x731l2y8dmp/IMG_0037.JPG?raw=1)

Vakioalusta ja 18" pyörät.
Otsikko: Vs: Vakioalusta ja 18"
Kirjoitti: Tsibage - 12.09.15 - klo:12:36
Hmm, siedettävä. Näyttää ainakin paremmalle kuin 16" pullukat.
Otsikko: Vs: Vakioalusta ja 18"
Kirjoitti: hauki12 - 24.10.15 - klo:18:27
Hyvän näköiset ovat 18" vanteet b8:ssa , kieltämättä!
Eilen tuli haettu pasuuna liikkeestä. Kesä ja talvi kiekot vakio 16" sepangeilla.
Kesärenkaat taitaa kyllä vaihtua tuumaa tai kahta isompiin.  ;D
Otsikko: Vs: Vakioalusta ja 18"
Kirjoitti: hauki12 - 13.04.16 - klo:15:41
Vakioalusta ja bbs sr (et45)  +235/45 r18.
(http://s18.postimg.org/9ys5y4ihh/20160413_151730.jpg) (http://postimg.org/image/9ys5y4ihh/)