VCDS herjaa (ja olen kyllä huomannut ihan visuaalisesti mittaristostakin) että G2 lämpötila-anturi on sökö. En ole vielä paikallistanut sen sijaintia, mutta pystyykö sen vaihtamaan kun vedet sisällä? Kone on siis poikittainen 1.9TDI PD ATD.
https://www.youtube.com/watch?v=PE82KM-ikt0 (https://www.youtube.com/watch?v=PE82KM-ikt0)
G2 on samassa anturissa G62 kanssa, eli tuossa termarikotelon alareunassa.
(http://www.passatplus.de/arbeitshilfen/sensoren/G2_G62.jpg)
Vaihto onnistuu sukkelien käsien kanssa koko nestetilaa tyhjäämättä, kun vähän tekee tilaa...