VAGarena.fi

Tekniikka => Huoltaminen => Tee-Se-Itse => Aiheen aloitti: pyry - 10.08.15 - klo:09:37

Otsikko: TDI lämpötila-anturin vaihto
Kirjoitti: pyry - 10.08.15 - klo:09:37
VCDS herjaa (ja olen kyllä huomannut ihan visuaalisesti mittaristostakin) että G2 lämpötila-anturi on sökö. En ole vielä paikallistanut sen sijaintia, mutta pystyykö sen vaihtamaan kun vedet sisällä?  Kone on siis poikittainen 1.9TDI PD ATD.
Otsikko: Vs: TDI lämpötila-anturin vaihto
Kirjoitti: Guest-518635 - 10.08.15 - klo:09:51
https://www.youtube.com/watch?v=PE82KM-ikt0 (https://www.youtube.com/watch?v=PE82KM-ikt0)

G2 on samassa anturissa G62 kanssa, eli tuossa termarikotelon alareunassa.

(http://www.passatplus.de/arbeitshilfen/sensoren/G2_G62.jpg)

Vaihto onnistuu sukkelien käsien kanssa koko nestetilaa tyhjäämättä, kun vähän tekee tilaa...