VAGarena.fi

Galleria => Autotalli => Skoda => Aiheen aloitti: ZoooM - 30.07.15 - klo:15:26

Otsikko: Octavia Combi L&K 184 4x4 DSG Quarz Grey
Kirjoitti: ZoooM - 30.07.15 - klo:15:26
Tervehdys,
liityin itsekin, tai no olen liittymässä Octavia joukkoon uuden työsuhdenauton myötä, kun vanha Opel Insignia menee vaihtoon.  8)

Auto tilattu 28.5 ja myyjän mukaan on kuulemma matkalla suomeen, mikä on sinällään yllättävää, koska kaverille tuli lähestulkoon samanlainen auto jonka on tilannut maaliskuussa, eikä auto ole vieläkään tullut.  ???

Hyvinkin kattavan L&K varustelun lisäksi tulee:
Lämmitettävä tuulilasi
Sähkötoiminen panoraama kattoikkuna
Irroitettava vetokoukku

Madallussarja nyt ainakin hankintalistalla ja toki VSDC:llä olisi kiva tehdä muutamia muutoksia mikäli täältä etelästä löytyy joku ystävällinen mikä ne tekisi sopivaa korvausta vastaan.
Tai sitten pitää hommata itse vehkeet.  :D

Kuvia tulee varmaankin, kunhan auton joskus saan.  :)
Otsikko: Vs: Octavia Combi L&K 184 4x4 DSG Quarz Grey
Kirjoitti: Timppe - 30.07.15 - klo:19:54
Minulla on juuri tuollainen samanlainen Ocu Rio Redin värisenä ja sen toimitus kesti 6 ja puoli kuukautta. Siinä on kaikki mahdolliset lisävarusteet. En osaa sanoa, mikä sitä oikein jumitti.
Otsikko: Vs: Octavia Combi L&K 184 4x4 DSG Quarz Grey
Kirjoitti: ZoooM - 31.07.15 - klo:11:40
Jännä jutut tosiaan. Kysyin kaverilta, niin hänen auto on kuulemma valmis, mutta tehtaalla vielä, kun minun on kuulemma matkalla.

Ymmärsin, että jossain vaiheessa oli jotain ongelmia kuulemma juuri tämän diesel-neliveto-automaatti yhdistelmän kanssa miksi toimitukset kesti.
Otsikko: Vs: Octavia Combi L&K 184 4x4 DSG Quarz Grey
Kirjoitti: ZoooM - 21.08.15 - klo:15:17
Noniin, nyt se Skoda vihdoin saapui perjantaina 14.8 ja onhan tuo kyllä aika mainio kulkine Opelin jälkeen.  ;D
Oli aika nopea toimitus n. 2,5kk mikä tietenkin oli mukavaa, kun ei tarvinnut odotella autoa 5kk, kuten ensin uhkailtiin.

Ikävä kyllä madallussarja saattaa nyt jäädä asentamatta. Skodahan on sitä mieltä, että jos vaihdetaan jouset niin alustan osalta loppuu takuut ja tuo kun on työsuhdenauto, niin pitää vähän miettiä asiaa, koska jos tulee ongelmia, niin sitten tulee itsellekin ongelmia.  :o
Otsikko: Vs: Octavia Combi L&K 184 4x4 DSG Quarz Grey
Kirjoitti: Ouzi - 21.08.15 - klo:15:27
Onnittelut uudesta autosta  ;) onko sulla vakio 16 vanteet ? Onko alusta erituntuinen kuin normi ocussa ?
Otsikko: Vs: Octavia Combi L&K 184 4x4 DSG Quarz Grey
Kirjoitti: Morpheus3 - 21.08.15 - klo:15:30
Lainaus käyttäjältä: ZoooM - 21.08.15 - klo:15:17
Ikävä kyllä madallussarja saattaa nyt jäädä asentamatta. Skodahan on sitä mieltä, että jos vaihdetaan jouset niin alustan osalta loppuu takuut ja tuo kun on työsuhdenauto, niin pitää vähän miettiä asiaa, koska jos tulee ongelmia, niin sitten tulee itsellekin ongelmia.  :o
Ei kai se enää kovin korkealla maavaralla ole, kun ei tule sitä traktorimallin huonon tien pakettia pakosta kuten vielä vm12 oli?
Otsikko: Vs: Octavia Combi L&K 184 4x4 DSG Quarz Grey
Kirjoitti: Ouzi - 21.08.15 - klo:15:32
Liikkeen pihassa eilen oli rs ja omani vieressä niin molemmissa 17 vanteet niin kiinnitin huomiota miten omassani jarrun ja vanteen välissä paljon tilaa kun rs melkein kiinni. No siinä isommat jarrut. Eli vaikka samat koneet saa rs tai 4x4 niin taitaa rs sisältää eri jarrut kuitenkin kun eikö nelikon vakiorengastus ole 16 ? Ja se koko ei mahdu rs ?
Otsikko: Vs: Octavia Combi L&K 184 4x4 DSG Quarz Grey
Kirjoitti: Morpheus3 - 21.08.15 - klo:15:37
Lainaus käyttäjältä: Ouzi - 21.08.15 - klo:15:32
Liikkeen pihassa eilen oli rs ja omani vieressä niin molemmissa 17 vanteet niin kiinnitin huomiota miten omassani jarrun ja vanteen välissä paljon tilaa kun rs melkein kiinni. No siinä isommat jarrut. Eli vaikka samat koneet saa rs tai 4x4 niin taitaa rs sisältää eri jarrut kuitenkin kun eikö nelikon vakiorengastus ole 16 ? Ja se koko ei mahdu rs ?
RS:n vakiorengastushan on 17 juuri suurempien jarrujen takia.
Otsikko: Vs: Octavia Combi L&K 184 4x4 DSG Quarz Grey
Kirjoitti: Ouzi - 21.08.15 - klo:15:48
Niin arvelinkin. Luulin vaan et ois samat jarrut kun samat tehotkin autoissa ;)
Otsikko: Vs: Octavia Combi L&K 184 4x4 DSG Quarz Grey
Kirjoitti: Morpheus3 - 21.08.15 - klo:16:01
Lainaus käyttäjältä: Ouzi - 21.08.15 - klo:15:48
Niin arvelinkin. Luulin vaan et ois samat jarrut kun samat tehotkin autoissa ;)
Diesel on samantehoinen, mutta bensa-RS on 220 tai 230hv.
Otsikko: Vs: Octavia Combi L&K 184 4x4 DSG Quarz Grey
Kirjoitti: Veke - 21.08.15 - klo:17:36
Lainaus käyttäjältä: Ouzi - 21.08.15 - klo:15:27
Onnittelut uudesta autosta  ;) onko sulla vakio 16 vanteet ? Onko alusta erituntuinen kuin normi ocussa ?

Eikö L&K:ssa ole vakiona 18 vanteet
Otsikko: Vs: Octavia Combi L&K 184 4x4 DSG Quarz Grey
Kirjoitti: Morpheus3 - 21.08.15 - klo:17:42
Lainaus käyttäjältä: Veke - 21.08.15 - klo:17:36
Eikö L&K:ssa ole vakiona 18 vanteet
Kyllä on.