VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Skoda => Superb II (08-15) => Aiheen aloitti: Edviina - 13.09.10 - klo:22:59

Otsikko: Sähköinen takaluukku jälkiasennuksena
Kirjoitti: Edviina - 13.09.10 - klo:22:59
Saako tuohon farkku malliin sähköisen takaluukun jälkeenpäin asennettua? Miten on alkuperäinen systeemi toteutettu? Ajattelin vain ku porukka on Golffeihin asentanu jotain "sähköisiä" aukaisuja.
Otsikko: Vs: Sähköinen takaluukku jälkiasennuksena
Kirjoitti: VAG! - 13.09.10 - klo:23:12
aa
Otsikko: Vs: Sähköinen takaluukku jälkiasennuksena
Kirjoitti: Loppis - 15.09.10 - klo:07:47
Tää ois muuten mielenkiintoinen selvittää. Jäi ruksimatta ja olisin kyl kiinnostunut featuresta...  ;D
Otsikko: Vs: Sähköinen takaluukku jälkiasennuksena
Kirjoitti: Edviina - 15.09.10 - klo:17:03
Lainaus käyttäjältä: Loppis - 15.09.10 - klo:07:47
Tää ois muuten mielenkiintoinen selvittää. Jäi ruksimatta ja olisin kyl kiinnostunut featuresta...  ;D

Samanlainen ongelma. Tosin ei jääny ruksimatta vaan aito otettiin liikkeen tilattujen jonosta.
Otsikko: Vs: Sähköinen takaluukku jälkiasennuksena
Kirjoitti: Loppis - 02.05.11 - klo:08:21
Onkohan kukaan tutkaillut tätä yhtään lisää? Joko jossain myydään pakettia jolla homman saa pelaamaan jälkikäteen.
Otsikko: Vs: Sähköinen takaluukku jälkiasennuksena
Kirjoitti: Nipademu - 04.04.13 - klo:19:50
Herätellääs vanhaa aihetta... Onko tullu ketään vastaan After sale -kittiä takaluukun avaukselle??
Otsikko: Vs: Sähköinen takaluukku jälkiasennuksena
Kirjoitti: SuVi - 04.04.13 - klo:23:41
Takaluukun sähköavaus on toteutettu "sähköisten pumppujen" avaulla. Eli ei siis perinteisiä "iskareita", vaan hassusti surisevat moottorit.
Kait nuo saa tavallisten pumppujen tilalle, mutta sitten kaapelointi yms. Lisäksi keskikonsoliin pitäisi varmaan saada se avausnappi, sekä tietty opettaa auton tieturi ko. toiminnalle.
Otsikko: Vs: Sähköinen takaluukku jälkiasennuksena
Kirjoitti: jaaskmi - 05.04.13 - klo:05:14
Lainaus käyttäjältä: SuVi - 04.04.13 - klo:23:41
Takaluukun sähköavaus on toteutettu "sähköisten pumppujen" avaulla. Eli ei siis perinteisiä "iskareita", vaan hassusti surisevat moottorit.
Moottorien varaosahinta 770 â,¬ / kpl
Otsikko: Vs: Sähköinen takaluukku jälkiasennuksena
Kirjoitti: Nipademu - 05.04.13 - klo:06:52
Lainaus käyttäjältä: jaaskmi - 05.04.13 - klo:05:14
Moottorien varaosahinta 770 â,¬ / kpl
Taitaa olla omakohtaista kokemusta?  ;D

Taitaapa jäädä noilla hinnoilla laittamatta.
Otsikko: Vs: Sähköinen takaluukku jälkiasennuksena
Kirjoitti: Guest-339286 - 05.04.13 - klo:06:58
Voiskai nuita osia enemmänkin kaivella tähän, mutta moottoreiden lisäksi tarvii ohjainlaitteen, napin konttiin ja kabiiniin sekä erinäisiä pientarvikkeita. Tarkkaa hintaa paha sanoa, mutta ei tuo ihan helppo asennus ole.

Aiemmin ketjussa viitattuun Golfin luukun avaamiseen: se tapahtuu ihan mekaanisesti, ei sähköisesti niinkuin superbissa. Kaasujouset vain työntävät kontin auki kun pompauttajat sen tarpeeksi auki avaavat.

http://www.kufatec.de/shop/en/product?info=3787 (http://www.kufatec.de/shop/en/product?info=3787)
Kuka kokeilee mitä tuolta tulee?