Antakaahan käyttäjät kommentteja nyk. tiguanin XENON valoista käytössä. Riittävätkö ne, vai pitäisikö hankkia lisäpitkät. Jos on hyviä, toteutuksia lisäpitkistä, näistä olisi hyvä tietää lisää.
Terv Tiguan
Hyvin on pärjännyt, varsinkin aktiiviset kaukovalot on aika jees. Kantamaa saisi olla vähän enemmänkin, muttei välttämätöntä.
Isot mukit tuohon voi halutessaan laitta ref 17,5/lamppu...