VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Tiguan (07-17) => Aiheen aloitti: autonaVWTO - 18.07.15 - klo:17:26

Otsikko: Tiguan valot vm. -12 eteenpäin
Kirjoitti: autonaVWTO - 18.07.15 - klo:17:26
Antakaahan käyttäjät kommentteja nyk. tiguanin XENON valoista käytössä. Riittävätkö ne, vai pitäisikö hankkia lisäpitkät. Jos on hyviä, toteutuksia lisäpitkistä, näistä olisi hyvä tietää lisää.
Terv Tiguan
Otsikko: Vs: Tiguan valot vm. -12 eteenpäin
Kirjoitti: Suberb 2012 - 24.09.15 - klo:19:51
Hyvin on pärjännyt, varsinkin aktiiviset kaukovalot on aika jees. Kantamaa saisi olla vähän enemmänkin, muttei välttämätöntä.
Isot mukit tuohon voi halutessaan laitta ref 17,5/lamppu...