Vain teksti
|
Teksti ja kuvat
VAGarena.fi
Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Crafter => Aiheen aloitti: Lillis - 04.07.15 - klo:20:14
Otsikko:
Ilmastointi
Kirjoitti:
Lillis
-
04.07.15 - klo:20:14
Nyt kun on kuuma niin huomasin ettei ilmastointi anna kylmää,ollut jäähdytysaineen vaihdossa mutta ei muutosta. Vuotoa ei ole havaittu. Onko se kompura sitten vaan sökö?
Vain teksti
|
Teksti ja kuvat