VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat 3B/3BG (96 - 05) => Aiheen aloitti: jaytski - 29.06.15 - klo:15:18

Otsikko: Passat 1999, 1.6 osantunnistus & jakopäästä
Kirjoitti: jaytski - 29.06.15 - klo:15:18
Tervehdys!

Uusi täällä, mutta aloitetaan kysymyksillä  ::)

Ensinnäkin mikä osa on tässä kuvassa? Lähtee letku koneeseen joka on siis poikki:
image (http://aijaa.com/xy6zas) . Letkun poikki oleminen vaikuttaneen käyntiin kun käy tosiaan vähän huonosti?

Toiseksi, jakopäästä heittää öljyä. Onko tekemätön paikka tehdä jakopään remppaa plus vaihtaa nokka- ja/tai kampiakselin stefoja itse tähän 1.6 koneeseen? Muutamaan autoon tullut homma tehtyä, muttei nyt satu olemaan vielä alfamerin opusta nokan alla. Tarvitaanko erikoistyökaluja tms?

Kiitos jo etukäteen!
Otsikko: Vs: Passat 1999, 1.6 osantunnistus & jakopäästä
Kirjoitti: ibel - 29.06.15 - klo:18:59
Kaasariahan sulla ei siinä ole vaan ruisku.
Kyseinen osa näyttäis olevan paineen säädin tms. (http://www.partscats.info/volkswagen/en/?i=cat_vag_models&brand=vw&number=1878&set=1906&ein=1999&f=221&hauptgr=1234567890&hg=1&grf=013330156&bf=13350&hgug=133&ug=33&parent_id=1113703) Se alipaine letku kannattaa vaihtaa kokonaisuudessaan, sitä saa Motonetistä metritavarana. Kannattaa samalla kattoa/tunnustella kaikki samannäköset letkut, koska tuppaavat olemaa höttöä sen punoksen alla tuossa iässä jo.