Tervehdys!
Uusi täällä, mutta aloitetaan kysymyksillä ::)
Ensinnäkin mikä osa on tässä kuvassa? Lähtee letku koneeseen joka on siis poikki:
image (http://aijaa.com/xy6zas) . Letkun poikki oleminen vaikuttaneen käyntiin kun käy tosiaan vähän huonosti?
Toiseksi, jakopäästä heittää öljyä. Onko tekemätön paikka tehdä jakopään remppaa plus vaihtaa nokka- ja/tai kampiakselin stefoja itse tähän 1.6 koneeseen? Muutamaan autoon tullut homma tehtyä, muttei nyt satu olemaan vielä alfamerin opusta nokan alla. Tarvitaanko erikoistyökaluja tms?
Kiitos jo etukäteen!
Kaasariahan sulla ei siinä ole vaan ruisku.
Kyseinen osa näyttäis olevan paineen säädin tms. (http://www.partscats.info/volkswagen/en/?i=cat_vag_models&brand=vw&number=1878&set=1906&ein=1999&f=221&hauptgr=1234567890&hg=1&grf=013330156&bf=13350&hgug=133&ug=33&parent_id=1113703) Se alipaine letku kannattaa vaihtaa kokonaisuudessaan, sitä saa Motonetistä metritavarana. Kannattaa samalla kattoa/tunnustella kaikki samannäköset letkut, koska tuppaavat olemaa höttöä sen punoksen alla tuossa iässä jo.