VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Golf / Jetta V (03–08) => Aiheen aloitti: Jukka golf - 28.06.15 - klo:11:14

Otsikko: moottorinkuva sytty...
Kirjoitti: Jukka golf - 28.06.15 - klo:11:14
Päätti sitten 2.0TDI 08 sytyttää moottorinkuvan mittaristoon. Tehot tallella eikä infotauluunkaan tullut mitään tekstiä.
Viisaammilta veikkauksia mistä lähtee etsiskelemään vikaa :o
Otsikko: Vs: moottorinkuva sytty...
Kirjoitti: SNG - 28.06.15 - klo:11:44
Onko autossa hiukkassuodatin?

Jos on, niin epäilisin ensimmäiseksi pakokaasun paine-eroanturia. Vikakoodit lukuun, että selviää onko todella kyse tuosta.

Osa maksaa jotain 80€ ja vähänkään autoja ropannut vaihtaa helposti itsekin.

PS. Ja tsekkaa nyt ensimmäiseksi että auton jarruvalot toimivat. Muistaakseni moottorin vikavalo syttyy jos molemmat jarruvalot palaneet tai jarrupolkimessa oleva tunnistin rikki.
Otsikko: Vs: moottorinkuva sytty...
Kirjoitti: Jukka golf - 28.06.15 - klo:12:11
Lainaus käyttäjältä: SNG - 28.06.15 - klo:11:44
Onko autossa hiukkassuodatin?

Jos on, niin epäilisin ensimmäiseksi pakokaasun paine-eroanturia. Vikakoodit lukuun, että selviää onko todella kyse tuosta.

Osa maksaa jotain 80â,¬ ja vähänkään autoja ropannut vaihtaa helposti itsekin.

PS. Ja tsekkaa nyt ensimmäiseksi että auton jarruvalot toimivat. Muistaakseni moottorin vikavalo syttyy jos molemmat jarruvalot palaneet tai jarrupolkimessa oleva tunnistin rikki.

Juu, tuossa mallissa on hiukkaskiihdytin. Täytyy käydä luetuttamassa noi koodit huomenna niin pääsee selvyyteen, jarruvalot toimii normaalisti
Otsikko: Vs: moottorinkuva sytty...
Kirjoitti: SNG - 28.06.15 - klo:13:03
Lainaus käyttäjältä: Jukka golf - 28.06.15 - klo:12:11
Juu, tuossa mallissa on hiukkaskiihdytin. Täytyy käydä luetuttamassa noi koodit huomenna niin pääsee selvyyteen, jarruvalot toimii normaalisti

Tuli vaan mieleen kun todella vikaantumisherkkä osa tuo anturi. Itsellä vaihdettu kerran takuuseen ja vaihdoin viime kesällä itse.