VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Skoda => Superb II (08-15) => Aiheen aloitti: mikko 66 - 24.06.15 - klo:18:11

Otsikko: Antennivahvistin
Kirjoitti: mikko 66 - 24.06.15 - klo:18:11
Moi,
Osaako kukaan sanoa, missä ko. härpäke sijaitsee? Auto on vuosimallia -09

T. Mikko
Otsikko: Vs: Antennivahvistin
Kirjoitti: weeman - 24.06.15 - klo:18:23
entennin juuressa.
Otsikko: Vs: Antennivahvistin
Kirjoitti: JFabiaK - 24.06.15 - klo:18:48
Lainaus käyttäjältä: weeman - 24.06.15 - klo:18:23
entennin juuressa.

Siis antennin jalassa, mutta voi olla myös antennikaapelin jommassakummassa päässä. Vahvistimeen tule erillinen virta (ja erillinen maadoitus), tästä virtajohdosta tunnistaa.
Otsikko: Vs: Antennivahvistin
Kirjoitti: tet - 24.06.15 - klo:19:22
Lainaus käyttäjältä: JFabiaK - 24.06.15 - klo:18:48
Siis antennin jalassa, mutta voi olla myös antennikaapelin jommassakummassa päässä. Vahvistimeen tule erillinen virta (ja erillinen maadoitus), tästä virtajohdosta tunnistaa.

En tiedä -09 Superbista, mutta -11 Octaviassa ei ainakaan tule erillistä johtoa. Virta syötetään signaalikoksua pitkin radiosta.
Otsikko: Vs: Antennivahvistin
Kirjoitti: mikko 66 - 24.06.15 - klo:22:18
Moi taas,
Onko katon verhoilun irrottamiseen jotain niksiä?

T. Mikko