Moi,
Osaako kukaan sanoa, missä ko. härpäke sijaitsee? Auto on vuosimallia -09
T. Mikko
entennin juuressa.
Lainaus käyttäjältä: weeman - 24.06.15 - klo:18:23
entennin juuressa.
Siis antennin jalassa, mutta voi olla myös antennikaapelin jommassakummassa päässä. Vahvistimeen tule erillinen virta (ja erillinen maadoitus), tästä virtajohdosta tunnistaa.
Lainaus käyttäjältä: JFabiaK - 24.06.15 - klo:18:48
Siis antennin jalassa, mutta voi olla myös antennikaapelin jommassakummassa päässä. Vahvistimeen tule erillinen virta (ja erillinen maadoitus), tästä virtajohdosta tunnistaa.
En tiedä -09 Superbista, mutta -11 Octaviassa ei ainakaan tule erillistä johtoa. Virta syötetään signaalikoksua pitkin radiosta.
Moi taas,
Onko katon verhoilun irrottamiseen jotain niksiä?
T. Mikko