Moro onko porukalla ollut minkäänlaisia ongelmia noitten tukivarsien kanssa? Olen ettinyt vähän kaikkialta noita tukivarsia ja löytänytkin niitä mutta en ole oikein ollut varma laadusta siksi kysynkin mistä olette tilanneet niitä ja kauan ovat kestäneet
Ennen vanhaan niitä sai vaihdella joka vuosi. Joko varsien laatu on vuosien saatossa parantunut tai jotain muuta on tapahtunut, eipä noista kovinkaan moni enää valittele foorumeilla. Kuulopuheiden mukaan ne halvimmat 200e sarjat (joita saa 100 eurolla ebaystä) kestää ihan yhtä hyvin kuin 600e maksavat Febin sarjatkin.
LEMFÖRDER ainoa oikea. Ei motonet kamaa.
Itse tilasin ebaystä eteen täydellisen tukivarsisarjan, mukana oli myös raidetankojen ulommat päät+kaikki pultit ja mutterit joita ei kaikissa sarjoissa ole mukana. Hinta kotiovelle tuotuna oli n.160e. Pari kuukautta ollut vasta alla, eikä ainakaan vielä kilise ;D Ajattelin että suomen tiet on niin paskassa kunnossa että noita joutuu kuitenkin vaihtelemaan kerran jos toisenkin, niin ei kannata hirveesti rahaa upottaa...
En tiedä miten volkkarissa, mutta volvossa (850) ainakin on eroja. Alatukivarresta pomppasi katsastuksessa ja hain motonetista tarvikkeen tilalle. Leima tuli, mutta sanoi setä, että on jo valmiiksi klappia. Seuraavaan katsastukseen joutuikin sitten vaihtamaan koko auton. :P
Lainaus käyttäjältä: kolomepeegee - 25.06.15 - klo:08:42
LEMFÖRDER ainoa oikea. Ei motonet kamaa.
Ei kannata yleistää. Kyllä motonetistakin löytyy laatuosia mm. lemförder, skf siinä missä huonojakin. Kannattaa aina tiskillä varmistaa osan laatu jos hinnasto ei sitä kerro.