VAGarena.fi

Galleria => Autotalli => Volkswagen => Aiheen aloitti: petterik - 08.09.10 - klo:21:39

Kysely
Kysymys: Polo
Vaihtoehto 1: * ääntä: 0
Vaihtoehto 2: ** ääntä: 2
Vaihtoehto 3: *** ääntä: 5
Vaihtoehto 4: **** ääntä: 5
Vaihtoehto 5: ***** ääntä: 4
Otsikko: VW Polo 1.2 TSI
Kirjoitti: petterik - 08.09.10 - klo:21:39
Luovutettu: 19.8.2010

Väri: Pepper Grey

Varusteet: Comfortline varusteiden lisänä keskikyynärnoja ja lohkolämmitin.

[ylläpito on poistanut liitteen]
Otsikko: Vs: VW Polo 1.2 TSI
Kirjoitti: Erkka - 08.09.10 - klo:21:49
Upea väri on tämä Pepper Grey ja muutenkin hyvännäköinen kulkine kaikinpuolin. Markku J tilasi äidilleen samalla värillä 1.2 TSI DSG:n. Huolettomia vuosia Polosi varrelle.;)
Otsikko: Vs: VW Polo 1.2 TSI
Kirjoitti: eGetin - 08.09.10 - klo:22:56
Vähään varustelistaan olet tyytynyt, hyvää vastapainoa foorumin varustetäyteläisille autoille :)
Hieno on auto vaikka se harmaa onkin. Varsinkin moottorivalinta on varsin hyvä.
Otsikko: Vs: VW Polo 1.2 TSI
Kirjoitti: petterik - 09.09.10 - klo:08:08
Lainaus käyttäjältä: eGetin - 08.09.10 - klo:22:56
Vähään varustelistaan olet tyytynyt, hyvää vastapainoa foorumin varustetäyteläisille autoille :)
Hieno on auto vaikka se harmaa onkin. Varsinkin moottorivalinta on varsin hyvä.

Comfortlinestä löytyi kaikki välttämättömimmät varusteet minkä päälle vaimokin ymmärtää. Moottorivalintaan olen itsekin tyytyväinen.
Otsikko: Vs: VW Polo 1.2 TSI
Kirjoitti: Markku J - 09.09.10 - klo:08:48
Hyvältä näyttää Polo. Nuo päiväajovalot tuovat sen ulkonäköön aika ison parannuksen Trendlineen verrattuna.