Kysely
Kysymys:
Polo
Vaihtoehto 1: *
ääntä: 0
Vaihtoehto 2: **
ääntä: 2
Vaihtoehto 3: ***
ääntä: 5
Vaihtoehto 4: ****
ääntä: 5
Vaihtoehto 5: *****
ääntä: 4
Luovutettu: 19.8.2010
Väri: Pepper Grey
Varusteet: Comfortline varusteiden lisänä keskikyynärnoja ja lohkolämmitin.
[ylläpito on poistanut liitteen]
Upea väri on tämä Pepper Grey ja muutenkin hyvännäköinen kulkine kaikinpuolin. Markku J tilasi äidilleen samalla värillä 1.2 TSI DSG:n. Huolettomia vuosia Polosi varrelle.;)
Vähään varustelistaan olet tyytynyt, hyvää vastapainoa foorumin varustetäyteläisille autoille :)
Hieno on auto vaikka se harmaa onkin. Varsinkin moottorivalinta on varsin hyvä.
Lainaus käyttäjältä: eGetin - 08.09.10 - klo:22:56
Vähään varustelistaan olet tyytynyt, hyvää vastapainoa foorumin varustetäyteläisille autoille :)
Hieno on auto vaikka se harmaa onkin. Varsinkin moottorivalinta on varsin hyvä.
Comfortlinestä löytyi kaikki välttämättömimmät varusteet minkä päälle vaimokin ymmärtää. Moottorivalintaan olen itsekin tyytyväinen.
Hyvältä näyttää Polo. Nuo päiväajovalot tuovat sen ulkonäköön aika ison parannuksen Trendlineen verrattuna.