Terve
Olen uusi Täällä ja crafter ollut nyt kuukauden,viikko Ostamisen jälkeen alkoi vihellys kuulumaan,kävin näyttämässä ja vikaa ei löytynyt,paineet oli kokoajan samat ja vuotoja ei näkynyt. No,se jäi siihen että pitää vaan seurata paheneekö ääni...hiukan ärsyttävää kuunnella sitä ujellusta. No sitten meni kardaanin ristinivel,oli 973â,¬ remontti...kuitenkin tykkään autosta,pirun hyvännäköinen. Nyt olisin törsäämässä rahaa uuten radioon turbon pamahtamista odotellen ;D
Mikä olisi hyvä,zenecin 2-din soitinta olen katsellut mutta nyt kun olen lukenut peruutuskameran hitaasta syttymisestä ja radion heikosta kuuluvudesta niin en tiedä...onko muita vastaavia orkkisnäköisiä radioita? Mites vw:n rns5010? Onko siinä töpseleitä että saisi joskus esim vahvistimen kiinni?
Ujelluksesta jos jollain kokemuksia mistä kannattaa lähteä paikantamaan vikaa.
Itseäni ei oikein tuo Zenec vakuuttanut, joten valitsin Pioneerin. Siinä toimii hienosti peruutuskamera ja se on myös Applen puhelimen kanssa yhteensopiva USB-johdolla. Pioneerissa mallista riippuen liitännöissä on valinnan varaa. Omassani en vahvistinta kaipaa, Hertzin kaiuttimet oviin ja diskantit kojelautaan sekä subbari on riittänyt. Etuoviin tosin joutui "kairaamaan" peltisaksilla numeroa isommat reijät uusille skobeille. Subbari sopi kätevästi keskipenkin alle.
Sinne penkin alle minäkin olen sitä bassoa ajatellut,tänään vaihdoin ovien kaiuttimet ground zeron kaiuttimiin,oli ne alkuperäiset aika huvittavan tuntuisia. Paino vissiin 50gr ja pelkkää paperia/muovia...kattelin että kenwoodilla on "vw" radio,vähän kallis vaan kun oli 1500â,¬....
Minkä verran autolla on ajettu?
Minulla on Pioneerin AVIC-F860BT ja muutaman illan asennuksen jälkeen toimii hyvin. Vaihdoin varmuuden vuoksi antennivahvistimenkin mutta taitaa pitää vaihtaa antennikin, koska matka-ajossa alkaa kanavat suhisemaan eikä laite löydä rds-toiminnolla uutta taajuutta automaattisesti.
Mutta selkeästi parempi vehje kuin edellinen kiinanihme :)
Lainaus käyttäjältä: pomo - 19.05.15 - klo:08:10
Minkä verran autolla on ajettu?
On sillä jo 240tkm...
Itsellä on 350tkm ajettu T4 transporter johon vaihdoin juurikin ujelluksen takia uuden turbon.
Pettymys oli suuri kun korjaamon pihasta lähtiessä ujellus oli edelleen mukana.
Vieläkään en ole "vikaa" löytänyt mutta veikkaukset menee pakosarjan halkeaman suuntaan. Se on vaan niin kettumaisessa paikassa ettei jaksa alkaa repimään näkyville. Kaikki muu autoon on jo tehty >:(
Joten ei välttämättä ole sinullakaan turbo menossa...
Lainaus käyttäjältä: ceebbari - 20.05.15 - klo:08:18
Itsellä on 350tkm ajettu T4 transporter johon vaihdoin juurikin ujelluksen takia uuden turbon.
Pettymys oli suuri kun korjaamon pihasta lähtiessä ujellus oli edelleen mukana.
Vieläkään en ole "vikaa" löytänyt mutta veikkaukset menee pakosarjan halkeaman suuntaan. Se on vaan niin kettumaisessa paikassa ettei jaksa alkaa repimään näkyville. Kaikki muu autoon on jo tehty >:(
Joten ei välttämättä ole sinullakaan turbo menossa...
Niin ne huollossakin veikkaili että jossain on vuoto,turbon paineet oli hyvät kokoajan. Eivät vaan löytäneet vuotoa...sais hajota jo kunnolla että sais sen loppumaan. Hiukkasen alkaa kypsyttää tuo ujellus.
Lainaus käyttäjältä: Lillis - 21.05.15 - klo:11:35
Niin ne huollossakin veikkaili että jossain on vuoto,turbon paineet oli hyvät kokoajan. Eivät vaan löytäneet vuotoa...sais hajota jo kunnolla että sais sen loppumaan. Hiukkasen alkaa kypsyttää tuo ujellus.
Jos letkuliitokset tai välijäähdytin?, olisiko sen kennossa talvenjäljeltä jotain pientä vuotoa. Ihan saippuavedellä ja paineilmalla saisi vuotokohdan näkyviin kaikista liitoksista ja siitä välijäähdyttimestä.
Lainaus käyttäjältä: Leader dog - 21.05.15 - klo:22:13
Jos letkuliitokset tai välijäähdytin?, olisiko sen kennossa talvenjäljeltä jotain pientä vuotoa. Ihan saippuavedellä ja paineilmalla saisi vuotokohdan näkyviin kaikista liitoksista ja siitä välijäähdyttimestä.
Löytyiskö jostain piirros tai kuva miten ja missä ne kaikki letkut menee? Luulis löytyvän vuodon helposti kun ulisee kuin airbus...
omassa 1.9tdi passatissa vislas kans turbo, syynä oli porsinut laakeri.
Tässä hieman uudemman nelipyttysen putkisto;
http://www.partsbase.org/vw/crafter-cr-eu-2013-14585-charge-air-cooler/ (http://www.partsbase.org/vw/crafter-cr-eu-2013-14585-charge-air-cooler/)
Asia selvisi,ei ollut turbo syypää vaikka siltä kuullosti. Imusarja irti, 8 pultilla kinni josta 4 puuttui ja jäljellä olevat aivan löysällä....nyt on kuin uusi auto😄
Mikä moottori sinulla on?.
2.5l 133hv..