VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Yleinen VAG-keskustelu => Aiheen aloitti: JackSparrow - 11.05.15 - klo:19:33

Otsikko: TSI. vm 11- ok?
Kirjoitti: JackSparrow - 11.05.15 - klo:19:33
Mistä vuosimallista lähtien on nämä jakopää ongelmat päästy eroon? Luin jostain että 11 ja eteenpäin mutta en enää löydä sitä tekstiä
Otsikko: Vs: TSI. vm 11- ok?
Kirjoitti: MMV - 11.05.15 - klo:19:37
Jos puhutaan 1.2 ja 1.4 TSI:stä, niin turvallisia lienee vasta hihnakoneet.
Otsikko: Vs: TSI. vm 11- ok?
Kirjoitti: ctrlk - 11.05.15 - klo:21:02
Lainaus käyttäjältä: MMV - 11.05.15 - klo:19:37
Jos puhutaan 1.2 ja 1.4 TSI:stä, niin turvallisia lienee vasta hihnakoneet.

Onhan noihin vanhoihinkin tehty ihan selkeitä muutoksia, eikä >2011 autoja ole liiemmin näkynyt jakopäävammaisten säikeessä. 2011 on kyllä vielä selkeä riskivuosi ainakin 1.2 TSI:ssä.
Otsikko: Vs: TSI. vm 11- ok?
Kirjoitti: Kapa - 15.05.15 - klo:22:50
Minulla 2011 Ibiza ST 1.2 TSI vaihdettu moottori jakoketjun romahdettua. Nyt ei ole kertaakaan kuulunnut sitä pärähdystä käynnistäessa. Moottori mallia 9/2014. Toivotaan että kestää, sillä muuten aivan mainio auto.
Otsikko: Vs: TSI. vm 11- ok?
Kirjoitti: Eka Golf - 15.05.15 - klo:22:54
Meillä kylläkin 1,4 TSI. Kone vaihdettu -11 kilsoilla 110tkm. Reilu 80tkm lisää vikavalo syttyi ja syynä ketjun venyminen eli -11 vielä ongelmakone?   :-[