Ovissa kun ei ainakaan Kuplissa ole enää avimenreikää niin mitenkäs ovet avataan avaimen kaukosäätimen pariston loputtua.
Tied. K.
Kaikissa reikä vähintään kuskin ovessa! 8)
Lue manuska jos ei ole ylivoimaista? :P
Lainaus käyttäjältä: Eka Golf - 08.05.15 - klo:22:45
Kaikissa reikä vähintään kuskin ovessa! 8)
Lue manuska jos ei ole ylivoimaista? :P
Onko avaimenreikää kuskin ovessa. Edellisessä oli (Golf Variant), tässä Kuplassa ei. Siksi tämän viestin tähän kuplaviestien alle laitoinkin.
K.
Tietääkseni aina ollut kuskin ovessa. Ohessa linkki kuvin ja videolla varustettuun sivustoon:
http://www.vwgenuineparts.co.uk/vw_manual_door_unlocking.shtml (http://www.vwgenuineparts.co.uk/vw_manual_door_unlocking.shtml)
Sivun video näyttää standardi avaimen käytön, valokuvista taasen löytyy kuinka palikka-avaimesta löytyy"vara-avain". Sitten vielä varoituksen sananen siltä varalta että enkku ei taivu. Jos autossa hälytin ja ovi avataan hätäavauksella niin hälytin ryhtyy huutamaan, hälyttimen saa hiljenemään käynnistämällä kulkuvälineen.
Lainaus käyttäjältä: jarmaho - 09.05.15 - klo:08:25
Tietääkseni aina ollut kuskin ovessa. Ohessa linkki kuvin ja videolla varustettuun sivustoon:
http://www.vwgenuineparts.co.uk/vw_manual_door_unlocking.shtml (http://www.vwgenuineparts.co.uk/vw_manual_door_unlocking.shtml)
Sivun video näyttää standardi avaimen käytön, valokuvista taasen löytyy kuinka palikka-avaimesta löytyy"vara-avain". Sitten vielä varoituksen sananen siltä varalta että enkku ei taivu. Jos autossa hälytin ja ovi avataan hätäavauksella niin hälytin ryhtyy huutamaan, hälyttimen saa hiljenemään käynnistämällä kulkuvälineen.
Kiitoos! Nyt selvisi.
K.