VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Seat => Exeo (08-) => Aiheen aloitti: Bisti - 07.04.15 - klo:11:47

Otsikko: jarrusatulat/ käsijarrumekanismi
Kirjoitti: Bisti - 07.04.15 - klo:11:47
Onkos näissä exeoissa samanlaiset jarrusatulat ja käsijarrumekanismi kuin yleensä VAGineissa (vrt. Jetta/Golf/Touran)? Lähinnä sillä tiedustelen että pitääkö näissäkin herkistellä jarrut joka kevät ja syksy ettei ala laahailemaan? Ja jos pitää niin onnistuuko samoin kuin noissa aiemmin mainituissa (ainakin satulat ovat eripuolella jarrulevyä, takana, kun noissa aiemmissa satula on levyn etupuolella)?
Otsikko: Vs: jarrusatulat/ käsijarrumekanismi
Kirjoitti: Heimo - 08.04.15 - klo:11:35
Koskaan ei itsellä ole ollut havaittavaa laahaamista. Ei kai siitä herkistelystä tosin haittaakaan ole. Tekniikasta ei valitettavasti ole hajua kun en ole joutunut sen kanssa pelaamaan.