Vain teksti
|
Teksti ja kuvat
VAGarena.fi
Automerkit ja -mallit => Yleinen VAG-keskustelu => Aiheen aloitti: smolami - 06.04.15 - klo:15:50
Otsikko:
DSG:tä edeltävä automaatti
Kirjoitti:
smolami
-
06.04.15 - klo:15:50
Millainen oli kestoltaan/maineeltaan automaattivaihteisto jota oli ennen p-maineista DGG:tä?
Esim. 2001-2003 Tdi Golfeissa
Vain teksti
|
Teksti ja kuvat