VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Yleinen VAG-keskustelu => Aiheen aloitti: smolami - 06.04.15 - klo:15:50

Otsikko: DSG:tä edeltävä automaatti
Kirjoitti: smolami - 06.04.15 - klo:15:50
Millainen oli kestoltaan/maineeltaan automaattivaihteisto jota oli ennen p-maineista DGG:tä?

Esim. 2001-2003 Tdi Golfeissa