Moi
Ongelma on se että canbus väylään sopivat ledit ei toimi (valo toimii,kone huutaa jatkuvasti). Sain vastukset myyjältä. Nyt pitäisi saada ne vastukset oikeaan johtoon (DRL) . Ei mitään tietoa johdosta koska tuossahan ne menee johdottomaan kantaan joka kierretään kiinni umpioon.apuwa?
Pikainen kuukkelointi löysi tuollaisen vaihtoehdon:
SEAT Exeo 3R DRLs with LED running - hollantilainen foorumi (https://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=y&prev=_t&hl=fi&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.seat-online.nl%2Fshowthread.php%3F3882-SEAT-Exeo-3R-DRLs-met-LEDs-uitgevoerd&edit-text=)
Eli vastuksen johdot lampun pidikkeiden läpi.