Tervehdys,
kellään kokemusta seuraavasta ongelmasta:Öljynpaineen varoitusvalo syttyy / summeri piippaa laitettaessa virrat päälle. Ongelma alkoi ABC:N pesukadulla , välittömästi pesun jälkeen. Varoitusta ei tule auton ollessa käynnissä millään kierroksilla eikä ajettaessa. Öljynpaineanturit jo vaihdettu, joka toimenpide auttoi muutamia päivä, jonka jälkeen vika palasi. Huollossa vikakoodina epälooginen viesti öljynpaineanturilta tms.Kyseessä 1.8 tsi.