VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Skoda => Octavia II (04-13) => Aiheen aloitti: Jarno - 14.03.15 - klo:20:38

Otsikko: ongelma
Kirjoitti: Jarno - 14.03.15 - klo:20:38
ongelma tai ei mutta miten sais 05 octaviassa mittarivalot palamaan saman tein kun auton käynnistää ottaa päähän toi kytkimen kääntely?
Otsikko: Vs: ongelma
Kirjoitti: lemmentalja - 14.03.15 - klo:21:09
Eks se kytkin voi olla kokoajan päällä asennossa?
Otsikko: Vs: ongelma
Kirjoitti: Tourano - 14.03.15 - klo:21:17
Lainaus käyttäjältä: lemmentalja - 14.03.15 - klo:21:09
Eks se kytkin voi olla kokoajan päällä asennossa?

Silloin valot jäisi päälle? Ainakin parkit...
Otsikko: Vs: ongelma
Kirjoitti: MiJuPe - 14.03.15 - klo:21:24
vcds saa valot silleen et kytkin on "päällä" asennossa koko ajan ja silti valot sammuu kun auton sammuttaa ja ottaa avaimen pois virtalukosta. Näin tein omaani allekirjoituksen vrs:sään..
Otsikko: Vs: ongelma
Kirjoitti: Jarno - 14.03.15 - klo:21:27
onkos jollain tuusulassa tai lähistöllä kyseistä ohjelmaa vcds ja suostui tekemään muutoksen korvausta vastaan tietenkin?
Otsikko: Vs: ongelma
Kirjoitti: MiJuPe - 15.03.15 - klo:00:07
Laita kysymys vcds osioon ja sieltä apua tarvitaan..