ongelma tai ei mutta miten sais 05 octaviassa mittarivalot palamaan saman tein kun auton käynnistää ottaa päähän toi kytkimen kääntely?
Eks se kytkin voi olla kokoajan päällä asennossa?
Lainaus käyttäjältä: lemmentalja - 14.03.15 - klo:21:09
Eks se kytkin voi olla kokoajan päällä asennossa?
Silloin valot jäisi päälle? Ainakin parkit...
vcds saa valot silleen et kytkin on "päällä" asennossa koko ajan ja silti valot sammuu kun auton sammuttaa ja ottaa avaimen pois virtalukosta. Näin tein omaani allekirjoituksen vrs:sään..
onkos jollain tuusulassa tai lähistöllä kyseistä ohjelmaa vcds ja suostui tekemään muutoksen korvausta vastaan tietenkin?
Laita kysymys vcds osioon ja sieltä apua tarvitaan..