Mikähän mahtaa olla vikana, kuskin ikkuna jäi alas. Katkaisijasta painaen ikkuna nytkähtää oikeaan suuntaan sekä alaspäin että ylöspäin, joten sähköt menee ikkunan moottorille asti. Ylös yritettäessä ikkunan reuna tulee näkyviin noin 2mm tiivisteen yläpuolelle ja jää siihen. Toivoisin jotain helppoa ratkaisua, mutta vinkki ovipaneelin purkuun olisi ilmeisesti myöskin tarpeen.
Ne on ne klipsut siellä hajonneet siitä mekanismista. Monen VAG:in tyyppivika. Pitää hommat uusi osa/osat.
Tuossa ohjetta:
https://www.youtube.com/watch?v=G24J27G8DDA (https://www.youtube.com/watch?v=G24J27G8DDA)
Googlella löytyy lisää ohjetta ovipahvin irrotukseen:
https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=audi+a3+8p+door+panel+removal (https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=audi+a3+8p+door+panel+removal)
Kiitos Pertsa nopeasta vastauksesta. Taidan tietää mitä viikonloppuna teen, varsinkin kun kyseessä on vaimon auto.