Terve
Toimme vuosi sitten saksasta -07 vuoden automaattivaihteisen (1,6l) new beetlen suomeen. Suomen talvi on päässyt tekemään tehtävänsä ja mottorinhuohotusputki on päässyt jäätymään jossain kohtaa ja rikkonut sen. Suomessa myydyissä malleissa kyseisessä putkessa on lämmitysvastus.
Olisiko foorumilla ja vielä vaikka tampereen lähistöllä innokasta foorumilaista, joka suostuisi konepeltiä raottamaan sen verran että sais selvitettyä mistä putkelle otetaan virta?
Korvaan vaivan oluella tai vaikka siiderillä (6KPL). Ottaa aikaa noin 20min
Jos kiinnostuit
0407746637 tai fzr600@hotmail.com
tai vastaten tänne.