Tuli tuossa kuun alussa vähän päivitettyä kulkinetta uudempaan. Vanha musta Ibiza SC sai väistyä uuden valkoisen 5-ovisen tieltä. Varustetaso on Style ja moottorina 85hp 1.2:n TSI. :D
Tässä täysin vakiona:
(http://ibizasc12v.pictures.fi/kuvat/IBIZA2015/kuva1.jpg/_bigthumb.jpg) (http://ibizasc12v.pictures.fi/kuvat/IBIZA2015/kuva1.jpg)
Tässä sitten kalvotuksen ja muutaman huonon "tarraidean" jälkeen..... XD
(http://ibizasc12v.pictures.fi/kuvat/IBIZA2015/KUVA8.jpg/_bigthumb.jpg) (http://ibizasc12v.pictures.fi/kuvat/IBIZA2015/KUVA8.jpg)
(http://ibizasc12v.pictures.fi/kuvat/IBIZA2015/KUVA9.jpg/_bigthumb.jpg) (http://ibizasc12v.pictures.fi/kuvat/IBIZA2015/KUVA9.jpg)
(http://ibizasc12v.pictures.fi/kuvat/IBIZA2015/KUVA7.jpg/_bigthumb.jpg) (http://ibizasc12v.pictures.fi/kuvat/IBIZA2015/KUVA7.jpg)
(http://ibizasc12v.pictures.fi/kuvat/IBIZA2015/KUVA6.jpg/_bigthumb.jpg) (http://ibizasc12v.pictures.fi/kuvat/IBIZA2015/KUVA6.jpg)
(http://ibizasc12v.pictures.fi/kuvat/IBIZA2015/KUVA5.jpg/_bigthumb.jpg) (http://ibizasc12v.pictures.fi/kuvat/IBIZA2015/KUVA5.jpg)