VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Tiguan (07-17) => Aiheen aloitti: RHead - 30.01.15 - klo:14:43

Otsikko: kamera + gps jälkiasennus
Kirjoitti: RHead - 30.01.15 - klo:14:43
Moi

Onko kukaan asentanut gps:ää ja takakameraa? Hainevä löytyy kyllä valmiina tiguianista ja parkkitutkat eteen+taakse niin kiinnostas myös laittaa gps+peruutuskamera.
Otsikko: Vs: kamera + gps jälkiasennus
Kirjoitti: henautio - 17.02.15 - klo:00:00
Kameran asensin eBayn setillä jossa vaihtui kahva. Suurin hommahan tuossa on vetää videopiuha eteen. Koodaus VCDS:llä. RNS315 tein tuon MY2014 tiguun.

Gepsistä en osaa sanoa.
Otsikko: Vs: kamera + gps jälkiasennus
Kirjoitti: vwp - 17.02.15 - klo:08:16
Itse olen kesällä laittamassa Passattiin kameraa ja totesin, että en ala piuhaa vetelemään knu ebaysta saa videolähettimiä kympillä :)
http://www.ebay.com/itm/2-4-Ghz-Wireless-RCA-Video-Transmitter-amp-Receiver-f-Car-Rear-view-Camera-Monitor-/251155115755?&_trksid=p2056016.m2516.l5255 (http://www.ebay.com/itm/2-4-Ghz-Wireless-RCA-Video-Transmitter-amp-Receiver-f-Car-Rear-view-Camera-Monitor-/251155115755?&_trksid=p2056016.m2516.l5255)
Otsikko: Vs: kamera + gps jälkiasennus
Kirjoitti: qsla - 21.02.15 - klo:02:16
Jos autossa ei ole tehdasasenteista navia niin katolla olevassa hainevässä ei ole gps modulia sisällä eikä johdotusta gps:lle. Siellä on vain tehdas webaston telestartin antenni. Mutta eihän irrallinen gps maksa onneksi kauheasti :)
Otsikko: Vs: kamera + gps jälkiasennus
Kirjoitti: RHead - 21.02.15 - klo:16:44
Kiitos vastauksista. Nyt ettimään sitten setuppia millä sais tuon gps:n järkevästi toteutettua.