Vain teksti
|
Teksti ja kuvat
VAGarena.fi
Yleiset => Linkit => Hifi, Navigointi ja multimedia => Aiheen aloitti: ottopoika - 28.01.15 - klo:18:36
Otsikko:
soitin ei käynnisty
Kirjoitti:
ottopoika
-
28.01.15 - klo:18:36
Mikä voisi olla kun ruvettiin laittamaan v golffiin din 2 soitinta (pioneer vx401e) niin soittimessa vilkkuu punainen valo muttei näyttö lähde päälle?
Vain teksti
|
Teksti ja kuvat