VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Beetle => Aiheen aloitti: Keltuainen - 15.01.15 - klo:22:57

Otsikko: New Beetle tasauspyörästön lukko
Kirjoitti: Keltuainen - 15.01.15 - klo:22:57
Mistä vuosimallista lähtien New Beetlen vakiovarustukseen on kuulunut EDS, vai onko ollut alusta asti?
http://www.autotalli.com/artikkeli/Autoesittely-Volkswagen-New-Beetle-%282008%29?force_full_version=true (http://www.autotalli.com/artikkeli/Autoesittely-Volkswagen-New-Beetle-%282008%29?force_full_version=true)
Otsikko: Vs: New Beetle tasauspyörästön lukko
Kirjoitti: Keltuainen - 15.01.15 - klo:23:14
Autotalli.comin artikkelissa oli kirjoitusvirhe, jonka takia kuukkelointi ei tuottanut tulosta. Kyseessä on EDL, jonka toimintaperiaate on selitetty tässä lontoon murteella: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=92355 (http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=92355)