VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Skoda => Superb II (08-15) => Aiheen aloitti: kootamies - 11.01.15 - klo:14:38

Otsikko: 1.8 tsi moottorivalo
Kirjoitti: kootamies - 11.01.15 - klo:14:38
Mulla on 1.8 TSI skoda superb -09 .Ongelma on että moottorivalo palaa, auto on tutkittu 3:lla  eri pajalla mm. skoda merkkihuollossa. vikakoodi: laihaseos/alhainen bensanpaine/sytytyskatkos 4-sylinterillä. Autoon tehty ketjuremppa, uusipuola, tulpat, bensapainesäädin, bensasuodatin, öljyt, suodatin, bensan paineet mitattu. Rempan jälkeen ajoin 2-päivää valo syttyi taas. P........LE!!! . (rempan jälkeen ajettu n.100km)