Tiedän, että tämä aihe on läpikäyty tuolla jossain yleisessä osiossa. Siellä puhutaan loppujenlopuksi lähinnä skodista, joten en päässyt varmuuteen mikä nyt oikeasti toimi ja mikä ei.
Eli onko joku tilannut 2.0tdi 143 versioonsa noita käsittääkseni 170hp versiossa vakiona olevia kromisia putkenpäitä? Meillä on A3:ssa ne ja ovat sen verran tyylikkäämmät kuin normaalit peltipäät että voisin sellaiset tuohon ostaa.
Mistä ja millä hinnalla? ( en siis halua muut kuin ne alkuperäiset tai replikat niistä, ei mitään bilteman tarvikeröörejä)
Kiitos jo etukäteen!
Ootko kyselly marorilta? Tai sitten katot vaikka http://www.partsbase.org/seat/exeo-st-ex-eu/ (http://www.partsbase.org/seat/exeo-st-ex-eu/) tuolta jos löytys osanumeroo ja googlettelee sit osanumerol. Slamitin sivuilla voi hakea myös osanumerolla ja näyttää hinnan.
Putkien halkaisija ratkaiseva ja tietty ulostulojen lukumäärä.
Halkaisija voisi olle 45, 50 tai 55 mm autosta riippuen. Itse tilasin aikanaan alkuperäiset Superskodalta. Ovat samoja konsernimerkistä riippumatta.
Lainaus käyttäjältä: SNG - 05.01.15 - klo:14:04
Putkien halkaisija ratkaiseva ja tietty ulostulojen lukumäärä.
Halkaisija voisi olle 45, 50 tai 55 mm autosta riippuen. Itse tilasin aikanaan alkuperäiset Superskodalta. Ovat samoja konsernimerkistä riippumatta.
Niin kaippa se on sama mallin sisällä, jos on Seat Exeo 2.0tdi 105kW. Pitää käydä mittaamassa.
kiitos
Lainaus käyttäjältä: ymca - 05.01.15 - klo:14:07
Niin kaippa se on sama mallin sisällä, jos on Seat Exeo 2.0tdi 105kW. Pitää käydä mittaamassa.
kiitos
Ei välttämättä ole. Käy ihmeessä mittaamassa ennen kuin haet/tilaat.
Lainaus käyttäjältä: sambolo - 05.01.15 - klo:13:36
Ootko kyselly marorilta? Tai sitten katot vaikka http://www.partsbase.org/seat/exeo-st-ex-eu/ (http://www.partsbase.org/seat/exeo-st-ex-eu/) tuolta jos löytys osanumeroo ja googlettelee sit osanumerol. Slamitin sivuilla voi hakea myös osanumerolla ja näyttää hinnan.
Mikä on Maror? En tainnu löytää osanroa. Laitoin Slamitin heeboille viestiä.
Kiitos!
Oho, siis marmorilta eli merkkiliikkeestä ;D Monet osat mitkä olen hakenut, ovat olleet kaikista halvimpia ihan merkkiliikkeessä ja tavaran saanu nopeasti.
Tuosta osanumeroita ;)
Lainaus käyttäjältä: SNG - 08.03.12 - klo:22:00
Mulle tuli eilen paketti superskodalta. Eli pakoputkenpäät ja takaovien astinlautasuojat (rear protective seed covers). Molemmat alkuperäisiä varaosia.
Kirosin kun pakettia avatessa huomasin putkenpääpakettien tekstit.
- Skoda Octavia II Combi 4x4
- Exhaust pipe end piece-screwed
- for engines 1.9 TDI, 2.0 FSI
- FDC 609 005
Ovat 45 milliset ja mukana olleen ohjevihkosen mukaan mukaan 2.0 tdi:hin menee 55 milliset.
No olipa siellä maininta myös 45 millisistä:
- 4x4:lle koneille 1.6 TDI, 1.9 TDI, 2.0 FSI, 2.0 TDi-PD ja 2.0 TDi-CR
- Scoutille koneille 2.0 FSi ja 2.0 TDI-PD
Piti käydä kokeilemassa, ja sopihan ne :D
Vihkon info eri malleista:
FDC 609 001 (halk 50 mm) tuplaulostulo
Octavia / Octavia Combi
1.4 TSi, 1.8 TSI, 1.9 TDi, 2.0 FSI
Octavia Combi 4x4
1.8 Tsi
Octavia Combi Scout (from 45 CW/07)
2.0 FSi, 2.0 TDi-PD, 2.0 TDi-CR, 1.8 TSi
FDC 609 002 (halk 55 mm) tuplaulostulo
Octavia / Octavia Combi
2.0 TDi-PD
to 22CW/11
2.0 TDi-CR
FDC 609 005 (halk 45 mm) tuplaulostulo
Octavia Combi 4x4
1.6 TDI, 1.9 TDI, 2.0 FSI, 2.0 TDi-PD ja 2.0 TDi-CR
to 22CW/11
2.0 TDi-CR
FDC 609 003 (halk 50 mm), yksittäisulostulo
Octavia / Octavia Combi
1.2 Tsi, 1.4 MPi, 1.6 MPi, 1.6 MPi-LPG
FDC 609 003 (halk 55 mm), yksittäisulostulo
Octavia / Octavia Combi
1.6 FSi
1Z0 071 913 (halk 60 mm), yksittäisulostulo
Octavia / Octavia Combi
1.6 TDi
from 22 CW/11
2.0 TDi-CR
Eli kovin kirjavaa on. Helpointa varmaan on:
1) todeta oman vaggineen pakoputkien ulostulojen määrä 1, 2 vai 4 kappaletta
2) mitata putk(i)en ulkohalkaisija
Linkki tuohon miltei samannimiseen ketjuun kolmen vuoden takaa (hakua kannattaa jatkossa käyttää, koska VAG-arenassa on jo paljon tietoa):
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=8733.0 (http://www.vagarena.fi/index.php?topic=8733.0)
Lainaus käyttäjältä: SNG - 05.01.15 - klo:22:13
Tuosta osanumeroita ;)
Linkki tuohon miltei samannimiseen ketjuun kolmen vuoden takaa (hakua kannattaa jatkossa käyttää, koska VAG-arenassa on jo paljon tietoa):
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=8733.0 (http://www.vagarena.fi/index.php?topic=8733.0)
Kiitos vastauksista!
Joo tämän minä olinkin jo löytänyt, muttei siitä saanut loppujen lopuksi varmuutta että mikä auto tuolla kaverilla nyt on minkä linkkasit. Etsikö hän niitä nyt sit skodaan vai seattiin. Ehkä pitää lukea se vain tarkemmin.
Lainaus käyttäjältä: sambolo - 05.01.15 - klo:21:37
Oho, siis marmorilta eli merkkiliikkeestä ;D Monet osat mitkä olen hakenut, ovat olleet kaikista halvimpia ihan merkkiliikkeessä ja tavaran saanu nopeasti.
Joo merkkiliikkeestä useampikin kehui ne löytäneensä, tosin hintaan 130-150â,¬. Toisaalla joku sanoi ostaneensa 39â,¬ hintaan, jota itse ainakin pidän sopivampana hintana metallinpalasista. :)
Lainaus käyttäjältä: ymca - 06.01.15 - klo:12:38
Kiitos vastauksista!
Joo tämän minä olinkin jo löytänyt, muttei siitä saanut loppujen lopuksi varmuutta että mikä auto tuolla kaverilla nyt on minkä linkkasit. Etsikö hän niitä nyt sit skodaan vai seattiin. Ehkä pitää lukea se vain tarkemmin.
Kuten aiemmin totesin, samoja putkenpäitä kaikissa konsernimerkeissä. Ratkaisevaa on ulostulojen määrä ja halkaisija.
Lainaus käyttäjältä: SNG - 06.01.15 - klo:12:58
Kuten aiemmin totesin, samoja putkenpäitä kaikissa konsernimerkeissä. Ratkaisevaa on ulostulojen määrä ja halkaisija.
Haha. Hyvä hyvä! :) Pikkuhiljaa alan ehkä ymmärtämään ja uskomaan.
Lainaus käyttäjältä: ymca - 06.01.15 - klo:13:43
Haha. Hyvä hyvä! :) Pikkuhiljaa alan ehkä ymmärtämään ja uskomaan.
ROGER ;)