Vain teksti
|
Teksti ja kuvat
VAGarena.fi
Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat 3C (05–10) => Aiheen aloitti: Mhs-1 - 02.01.15 - klo:16:17
Otsikko:
Kytkentäkaavioita?
Kirjoitti:
Mhs-1
-
02.01.15 - klo:16:17
Löytyykö keltään kytkentäkaaviota 08-> passattiin. Lähinnä tarve olis moottorinohjausyksikön ja imusarjan läppämoottorin välillä oleville johdotuksille. Ja kyse siis 2.0 tdi cr kone.
Vain teksti
|
Teksti ja kuvat