VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat 3C (05–10) => Aiheen aloitti: Mhs-1 - 02.01.15 - klo:16:17

Otsikko: Kytkentäkaavioita?
Kirjoitti: Mhs-1 - 02.01.15 - klo:16:17
Löytyykö keltään kytkentäkaaviota 08-> passattiin. Lähinnä tarve olis moottorinohjausyksikön ja imusarjan läppämoottorin välillä oleville johdotuksille. Ja kyse siis 2.0 tdi cr kone.