Laitetaan tämä nyt tänne tigu-puolellekin.
https://www.youtube.com/watch?v=uRO6OaEuhFA (https://www.youtube.com/watch?v=uRO6OaEuhFA)
Avaimen paritus tigussa.. (ainakin -08)
Eli:
-Kuskin ovenkahvasta otetaan lukon suojus pois (suojuksen alapuolella on pieni kolo, johon avaimen kärki menee sopivasti ja avainta vääntämällä suojus lähtee irti.)
-Toimimattomasta avaimesta painetaan auki-nappia ja heti perään sillä samalla avaimella avataan ovi "perinteisesti" lukkopesää
käyttämällä.
-Autoon sisään ja samalla avaimella käyntiin.
Ja vot! Avain toimii. :)